Jump to content

God service på slippen på Myra i Skien.

rogre

Recommended Posts

Ja , nå er jeg straks ferdig med min første slipping med Signe . Har tidligere hatt seilbåter og sjark , litt lettere med disse når du skal ha gjort noe men maken til service som innehaver og medhjelpere på Myra slipp i Skien har ydet skal en leite lenge etter. Ingen ting er noe problem for disse karene og alt er tilrettelagt i fra første stund. En stor honør karer.

Til dere i søndre Vestfold og Telemark som trenger slipp , ta kontakt med karene , dere vil bli gledelig overrasket. :flag:

jeg vet han har hatt 50f båter oppe på slippen , snakket med en som har en båt på 50f som har vært på slippen flere ganger.

Kontaktinfo: Kjell Hørby mob 90046330

Telemark sluse 97089449

Etter at du har kommet igjennom slusa i skien er det bare et par hundre meter. Sluser forøvrig hver fredag nå mellom 1100 og 1300 men di karene der er også kjempegreie så det går sikkert ann og komme til enighet med dem om du/dere ønsker og sluse på andre tider.

Tusen takk! :cheers: Vet ikke hvilke båtrelaterte problemer som skulle dukke opp man ikke kan få hjelp til her på forumet :crazy: . Leser så øyet blir stort og vått, dere kan jo tilsammen alt om alt, jo!!!

Tar ferie et par uker i november, regner med å dra en tur ned og slippsette da. Ringe mandag og snakke med karene.

Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =)

• 2 uker senere...

Ringte og snakka med folket :flag: ,kr. 400.- for opp og ned,+300.- i døgnet. I tillegg mulig å låne nødvendig utstyr for fjerning av groe, tilgang til så mye strøm og vann man måtte ønske. Planlegger å dra nedover første helga i november, håper han med fjernkontrollen for været finner knappen for r o l i g vind den helga. Har ca 15 cm groe :headbang: på bunnen nå, håper Jotun`s Non-Stop gjør nytta gjennom vinteren og neste sommer her inne i Sandefjords-fjorden.

Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =)

• 5 måneder senere...

Hvordan gikk det Danemann.

Har det blitt noe slipping på deg?

Er det ingen slipper nærmere Sandefjord enn den i Skien?

Gidder ikke å betale kr. 6000,- for å ha båten på land hos Framnes Maritime i ett par dager.

Men syns det er litt drøyt å måtte gå opp slusa i Skien for å få båten på land også da.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Hei igjen!

Har ikke kommet meg opp ennå, de begynte å bli redd for is på slippen i fjor. Så da må vi til pers i år istedet. Ikke vært i kontakt med folket på Myra ennå, skal ringe. Tenkte også å ringe Wector (takk for tipset :seeya: ) og høre deres pris. Vet ikke om slipp stor nok noe nærmere, skulle gjerne visst det...

Hei

Takker for forespørsel og kan tilby følgende:

Løft med 100 tonns Travelift opp og ut – kr.6240,-

Høytrykkspyling – kr.750,-

Oppstilling - kr.1200,-

Leie 1. Uke – kr.0,-

Leie utover en uke – kr.75,- pr. døgn.

Priser ekskl. mva

Håper tilbudet er av interesse.

Med vennlig hilsen

Arne Klevjer

Wector Yachting a.s

Tlf.35 96 87 52

E-mail: arne@wector.no

Web: www.wector.no

Tror nok det blir Myra-slippen, gitt...

Hei igjen!

Har ikke kommet meg opp ennå, de begynte å bli redd for is på slippen i fjor. Så da må vi til pers i år istedet. Ikke vært i kontakt med folket på Myra ennå, skal ringe. Tenkte også å ringe Wector (takk for tipset :seeya: ) og høre deres pris. Vet ikke om slipp stor nok noe nærmere, skulle gjerne visst det...

Engelsviken i Østfold tar opp fiskebåter på over 50 fot.

Takk Hulda.

For meg som har båtplass 1/2 times gange fra Vrengesundet. så er jo Engelsviken rett borti gate i forhold til Skien. Mail er sendt med forespørsel.

Var vel der Astor var i fjor, etter hva jeg kan se av bildet på hovedsiden. "Linselus"? :wink:

http://www.engelsvikenslipp.no/index.htm

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

• 4 måneder senere...

Vet at de har brukt kranen på Vindholmen til å løfte opp store båter før. Blant annet "M/S Nidelv".

Priser vet jeg ingenting om. Vil tippe at du kan snakke med industrien på Vindholmen og få svar.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...