Jump to content

BMW 180 HK Diesel/drev

krl

Recommended Posts

Hei !

BMW 180 Hk motor kan være ok vis den har ombygd kjølesystem, hvis den ikke har ombygd kjølesystem har du nok antagelig en jobb å gjøre der, ellers motoren ok

BMW drev derimot bør du styre unna, Deler til dette er å få tak i men koster mere en det vite i øya, det er meget begrenset med folk/verksteder som kan noe med disse dreven lenger.

Min personlige anbefaling når det gjelder BMW drev, ligg laaangt unna. :nono:

Hilsen Cato  

Har noen erfaring med hvilke drev som er enklest å montere hvis man skal bytte ut drevet?

Sjekk Eco-Drive fra www.motormarine.no. Noen som har erfaringer med dette? Koster en del men enkelheten i forhold til drev virker jo svært så forlokkende.....

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Vurderer å kjøpe en Fjord 24 W. med 180HK diesel-motor + drev, -89 mod, 1200 timer.

Finnes disse drevene med DuoPropell? Har noen erfaring med hvilke drev som er enklest å montere hvis man skal bytte ut drevet?

Mener Stern Powr har vært benyttet på BMW. Sjekk med Kings Marine i Bergen.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...