Egilen Startet 11.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2008 Må nok bite i det sure eplet og få meg ny kalesje til min Sollux 24 (uten akterkabin). Bor i Kristiansand, så Jens Sagen er et aktuelt sted å få sydd denne. Hvilken erfaring har dere med Jens Sagen, og hva vil være en grei pris for en ny kalesje til Solluxen. Er det andre leverandører som kan anbefales. Mvh Egil Strømme Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 11.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2008 Jeg kjøpte fra Jens Sagen i våres. Er fornøyd. Betalte 9700,- for kalesje til Nidelv 24. Vil tippe at Jens Sagen er orginalprodusent til Sollux, men vet ikke. Se om du kan finne mal-nummeret før du kontakter dem. Er ofte sydd fast i kalesjen i nærheten av "bakvinduet" eller under "tak-stangen". Kan godt være du kan prute litt med dem om du bestiller nå og sier du kan/ vil hente til våren. Da kan de produsere kalsesjen din i den roligste tiden på året... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hansi Svart 12.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2008 Måløy Båt og Industrisøm kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 12.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2008 Jens Sagen gir vanligvis 10% vinterrabatt Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.