Bella510 Startet 12.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2008 Har kjøpt en Fågelstad BUV 750 båthenger, forrige eier har ikke registrert den og finner ikke navnet på den han har kjøpt den av. Har skjønt at det er plundrete å få registrert den hvis jeg ikke har navn på tidligere eier eller rammenummeret. Men jeg finner heller ikke rammenummeret. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
barentz Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Lukter det noe muffins her...? Kan det være tyvegods du har snublet over ved en inkurie...? Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Ser ut til at hengere i BUV serien er opplagshengere. http://www.slapvagnshuset.se/slapvagn/battrailer2.htm Båtuppdragningsvagnar BUV Lämpliga för kortare transporter och förvaring av båten. Får framföras i max 30 km/tim, ej på motorväg och motortrafikled. Sitér dette innlegget Link to post
Vierskjær Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Ta kontakt med produsenten for bekreftelse av om dette er en ren opplagshenger, eller om hvordan den kan identifiseres. Uansett kan du eventuelt snakke med biltilsynet om muligheten for å registrere hengeren som selvbygg. Det fikk jeg til, etter å ha hatt noe av samme problematikken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.