larsen2000 Startet 12.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2008 Trenger en flytevest til bruk i seiljolle. Altså en mest mulig snerten en. Noen tips som kan være egnet til dette? Veier 72 kg. Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 14.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2008 Når det gjelder seiling er det en fordel med et plagg du kan bevege deg i. Det eneste jeg har funnet på markedet (etter å ha vært igjennom titalls vester) er denne http://www.musto.com/productdetail.aspx?fr...;productId=1460 den er veldig elastisk har strikk i skuldrene og er utrolig lett å grei å ha på. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
larsen2000 Svart 15.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2008 Ser veldig bra ut! Er det noen butikker i Norge som selger denne? Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 15.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2008 Vil tro at de fleste mustoforhandlere i Norge har dem, eller har mulighet for å bestille dem. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
larsen2000 Svart 15.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2008 Finner ingen liste over Mustoforhandlere i Norge.. til og med ikke hos importøren!? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2008 Her kan du kjøpe god og billig vest; http://www.jolleutstyr.no/ds_product_info....products_id/318 En kammerat av meg som driver det der på hobbybasis. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
PIPaulsen Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Den vesten ville ikke jeg ha kjøpt, den har samme ulempen som helly hansens utgave. Den er ikke fleksibel nok, den mangler strikk i skuldrene og hindrer bevegelighet. Nå skal det sies at jeg er en smule klaustrofobisk i forhold til vester, og har prøvd en hel haug for å finne en som passer mitt bruk som er regattaseiling, da er mustoen den eneste som funker for meg. For jolleseiling og regattaseiling er det ganske vesentlig med stor bevegelsesfrihet De fleste større byer inorge (eks. oslo, stavanger, bergen) har mustoforhandlere. Det er enten båtbutikker, eller sportsbutikker som selger dette merket. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Seilaren Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Jeg har bare erfaring med Baltic sin, og den er veldig god Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.