Jump to content

Hva er en billig(seil)båt

Sun Flyer

Recommended Posts

Mitt inntrykk av deg seilaren; er at du er en kjekk kar med halvkommunistiske meninger. Det skulle ikke foundre meg om din forkjærlighet for vegaen ligger i at det er den minst snobbete båten.

Mitt inntrykk av deg er at du er en kapitalistik fyr med kun øye for det utvendlige... :lol:

En spøk fra min side, ta det med ro... :wink:

Vi trenger ikke dra dette lengre, for enige blir vi ikke :flag: Og flott er det, for da blir ikke alle båtene på sjøen like.

Men jeg kan love deg at noen kommunisk er jeg ikke, og ikke har jeg lyst til å bli sammenlignet med dem. Eg er vel heller litt anti urban.

Men at jeg HATER sosser, sobber og pappagutter, det kan jeg skive under på :yesnod:

Men jeg liker å ha båten nyvasket, og flekkfri. Og jeg har kjøpt Junkeren fordi jeg synes det er en veldig pen, kraftig og praktisk båt. I forhold til mange andre 22 fotere på markedet.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...