Sun Flyer Svart 13.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Det har du helt rett i. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Seilaren Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Mitt inntrykk av deg seilaren; er at du er en kjekk kar med halvkommunistiske meninger. Det skulle ikke foundre meg om din forkjærlighet for vegaen ligger i at det er den minst snobbete båten. Mitt inntrykk av deg er at du er en kapitalistik fyr med kun øye for det utvendlige... En spøk fra min side, ta det med ro... Vi trenger ikke dra dette lengre, for enige blir vi ikke Og flott er det, for da blir ikke alle båtene på sjøen like. Men jeg kan love deg at noen kommunisk er jeg ikke, og ikke har jeg lyst til å bli sammenlignet med dem. Eg er vel heller litt anti urban. Men at jeg HATER sosser, sobber og pappagutter, det kan jeg skive under på Men jeg liker å ha båten nyvasket, og flekkfri. Og jeg har kjøpt Junkeren fordi jeg synes det er en veldig pen, kraftig og praktisk båt. I forhold til mange andre 22 fotere på markedet. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Mulligan Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Hva var det dikteren sa? "Grønn og liten, sjøsjuk, men fornøyd". Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Ja, Øystein Synde har en sang om den. Grønn og liten. Den spilles ofte høyt ombord i Grønn Misunnelse. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sun Flyer Svart 13.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Eg er vel heller litt anti urban.Men at jeg HATER sosser, sobber og pappagutter, det kan jeg skive under på Litt anti-urban? VELDIG! mvh En som har søkt jobb i oslo pga været i bergen.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Heyyy så du tenker på å komme over til denne siden av landet Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 13.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 (redigert) Sjangsen for at neste høst tilbringes i en god bobåthavn på det sentrale østlandet er ca 50/50. Da slipper jeg jo å tette alle lekkasjene på Sun Flyer... Redigert 13.Oktober.2008 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Good good Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Billig båt er vel at du som kjøper føler du har gjort ett kupp. Sun Flyer, det er litt morsomt at de ser på deg som en snobb Sitér dette innlegget . Link to post
Sun Flyer Svart 13.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Jeg er en typisk snobb. Vi må forresten lime nye tall i storseilet. Skal kjøpe noe mere svart gaffa-teip til neste gang du er innom. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
moosewine Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Går det ikke å fikse det med teip...har du brukt for lite teip! Sitér dette innlegget . Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.