Jump to content

Gass grill/koke apparat

Skipperen

Recommended Posts

Eller så kan du alltids prøve Biltema eller div. jakt og fiskeforretninger. De har ofte my bra. Jeg har selv et kokeapparat av merket Trangia, som har både sikringsmekanisme og skydd for vinden. Kjøpte det for 500 kr i Danmark, men tror ikke det skal koste så veldig mye mer i Norge. Er kjempefornøyd med det, man kan bruke det både til varme, steking, koking og damping!

• 2 måneder senere...

Noen som vet hvor denne Weber-grillen kan kjøpes i Oslo-området? Lotus og Pirus har omtalt denne i varme ordelag tidligere. Skulle visstnok koste 5-800 kr.

Svaret på hvor du kan få kjøpt denne grillen har du fått, men skal du ha en trekullgrill finner du ikke noe bedre. Garantert! Vi har en slik og vi griller indrefileter med samme resultat som vi får hjemme på en stor trebrenners gassgrill.

Bruksanvisningen har enkelte fornuftige tips som vi har stor glede av.

Lykke til.....................................

Hei Kob!

Sjekk først med en Jernia butikk! Jeg kjøpte denne Weber-grillen for et par uker siden på Jernia på Strømmen Storsenter. De hadde et slags åpningstilbud med 50% rabatt på just denne (har ikke tidligere solgt Weber griller)!! MEGET bra grill for DEN prisen  :yesnod::lol: :lol:

:-) fredriksen

som nå griller så ofte at admiralinnen ber om suppe!

Var innom "Båt-Maxbo" på Holmen i Asker. Skulle uansett ha noe tauverk. Fant deres siste eks. av Weber-grillen til kr. 695 og slo til. Plantasjen hadde jeg på forhånd sett på nettet skulle ha 795. Droppet da Jernia - kanskje kunne jeg spart noen kroner, men det var jo usikkert om de hadde grillen og om de var noe billigere.

Da er vi snart ferieklar. Hannah III har vært "slippsatt" en liten uke, så nå er aktervinsj, baugpropell, kartplotter, VHF, snap daviter, brakett for påhenger og - ikke å forglemme - 2 vimpelstenger på plass.

I morgen lørdag er det avgang til Kragerø og mange ukes ferie.  :yesnod: Gjett om vi gleder oss.

PS. Ser dere en blå/hvit Windy av nyere modell med Baatplassen-vimpelen i masta (og kanskje en hvit rib akter) så gi lyd/ta kontakt. Selv om vi så langt mangler navn akter/på skutesida, så er nok sjansen stor for at det er Hannah III. Vi blir å finne i Kragerøskjærgården og strekningen ned til Kristansand/opp til Helgeroa, samt - hvis sommeren blir bra - kanskje også i Hvalerområdet.

God båtsommer til alle.   :confused:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...