Skipperen Startet 21.April.2004 Link til dette innlegget Startet 21.April.2004 Vet noen om et bra gass grill/kokeapparat til en billig penge? Vi har ei lita plastsnekke og ønsker noe bærbart vi kan ta opp og ned i båten.. Noen som vet om pris og hvor jeg får tak i et? Har enda ikke funnet noe som passer.. Takk Skippern Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 21.April.2004 Link til dette innlegget Svart 21.April.2004 Har du sjekket hos Maritim? De har et lite, portabelt kokeapparat til kr. 379, drevet av butan. Gå inn på http://www.maritim.no og søk på artikkel nummer 5150-11. Jeg tror forøvrig Europris har noe lignende i sitt varespekter. Noen tilsvarende gassdrevet grill har jeg ikke sett. Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 21.April.2004 Link til dette innlegget Svart 21.April.2004 Ta en titt på Maritims hjemmesider under pentry, kokeapparater, og kanskje Art. 5150-20 kunne være noe? Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Det finnes små bærbare med gassbeholdere lik spraybokser som har stengeventil hvis den skulle slukk "blåse"ut den koster rundt 600,- hos Werners Båtbu.., Den kommer som emaljert stål og i rustfritt veldig hendig sak Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Cyan Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Eller så kan du alltids prøve Biltema eller div. jakt og fiskeforretninger. De har ofte my bra. Jeg har selv et kokeapparat av merket Trangia, som har både sikringsmekanisme og skydd for vinden. Kjøpte det for 500 kr i Danmark, men tror ikke det skal koste så veldig mye mer i Norge. Er kjempefornøyd med det, man kan bruke det både til varme, steking, koking og damping! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Det propankokeapperatet som er omtalt fra Maritim kan mitt firma selge for kr.325,00. Det kan også leveres grillplate for montering på dette Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Noen som vet hvor denne Weber-grillen kan kjøpes i Oslo-området? Lotus og Pirus har omtalt denne i varme ordelag tidligere. Skulle visstnok koste 5-800 kr. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Suzuki Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Plantasjen blant andre, og Maxbo på Vækerø. Sikkert på Byggeland også.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mini Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Noen som vet hvor denne Weber-grillen kan kjøpes i Oslo-området? Lotus og Pirus har omtalt denne i varme ordelag tidligere. Skulle visstnok koste 5-800 kr. Svaret på hvor du kan få kjøpt denne grillen har du fått, men skal du ha en trekullgrill finner du ikke noe bedre. Garantert! Vi har en slik og vi griller indrefileter med samme resultat som vi får hjemme på en stor trebrenners gassgrill. Bruksanvisningen har enkelte fornuftige tips som vi har stor glede av. Lykke til..................................... Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Maxbo er bare minutter unna. Sjekker i morgen. Takk for tipset Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
fredriksen Svart 2.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2004 Hei Kob! Sjekk først med en Jernia butikk! Jeg kjøpte denne Weber-grillen for et par uker siden på Jernia på Strømmen Storsenter. De hadde et slags åpningstilbud med 50% rabatt på just denne (har ikke tidligere solgt Weber griller)!! MEGET bra grill for DEN prisen :lol: :-) fredriksen som nå griller så ofte at admiralinnen ber om suppe! Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 2.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2004 Var innom "Båt-Maxbo" på Holmen i Asker. Skulle uansett ha noe tauverk. Fant deres siste eks. av Weber-grillen til kr. 695 og slo til. Plantasjen hadde jeg på forhånd sett på nettet skulle ha 795. Droppet da Jernia - kanskje kunne jeg spart noen kroner, men det var jo usikkert om de hadde grillen og om de var noe billigere. Da er vi snart ferieklar. Hannah III har vært "slippsatt" en liten uke, så nå er aktervinsj, baugpropell, kartplotter, VHF, snap daviter, brakett for påhenger og - ikke å forglemme - 2 vimpelstenger på plass. I morgen lørdag er det avgang til Kragerø og mange ukes ferie. Gjett om vi gleder oss. PS. Ser dere en blå/hvit Windy av nyere modell med Baatplassen-vimpelen i masta (og kanskje en hvit rib akter) så gi lyd/ta kontakt. Selv om vi så langt mangler navn akter/på skutesida, så er nok sjansen stor for at det er Hannah III. Vi blir å finne i Kragerøskjærgården og strekningen ned til Kristansand/opp til Helgeroa, samt - hvis sommeren blir bra - kanskje også i Hvalerområdet. God båtsommer til alle. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Haakon Svart 3.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2004 Vet noen om et bra gass grill/kokeapparat til en billig penge? Kjøpte akkurat et slikt gass grill/kokeapparat på nille til 395,- Følgde med grillplate og kvaliteten viket bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.