TommyO Startet 13.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2008 Hei. Da mitt forige innlegg ble stengt for å bruke " " i tittelen får jeg prøve igjen: Jeg har en nyere type 30-hester 3 syl. yanmar motor som har blitt tregere å starte nå som det har blitt litt kaldere(?) Jger ny i båt livet så jeg trenger hjelp fra dere. Når det gjelder desel motorer så trodde jeg det var nødvendig med gløding før start, men noe sånt har jeg ikke funnet på min motor. Det virker som den har problemer med å "fyre" på alle sylinderne og står bare å hoster hvit røyk før den plutselig kommer til seg selv igjen etter en stund. Dette har som sagt blitt værre nå på høsten. Er det noen som har no tipps? Hilsen Tommy Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 13.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2008 Gir du gasspådrag for å starte? eg må gi litt gass for å få start når temperaturen synker.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.