Rotax Startet 14.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2008 Er det noen som vet om et verksted/personer i Vestfold som er gode på å reparere elektriskt anlegg? Jeg har problemer med det elektriske anlegget. Bl.a. virker ikke glødingen på motor og el. ankervinsj fungerer kun når motor går. Ja, jeg har sjekket at det er strøm på batteriene. Jeg er klar over Framnes Maritime i Sandefjord, men jeg er altså på utkikk etter andre alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 14.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2008 Hei. Du kan jo prøve Toms Bil og Båtelektro i Horten. Har holdt det gående leeenge. Lykke til! Chiba Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 14.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2008 Jeg har også brukt Toms i Horten til startmotor og dynamo og er veldig godt fornøyd. Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.