Jump to content

Nordic Power Sinus Inverter, sikringen går

Leidulf

Recommended Posts

Kjøpte en Nordic Power Sinus Inverter 300W, problemet med den var at sikringen i den gikk når den ble slått på, sendte den inn igjen til leverandøren, noen dager etter fikk vi den igjen (i oppkrav), ilag med en neve sikringer på 40A, og i skrivet stod det at den var testa på 450W uten problemer, jaja, da kobler eg den til batteriet igjen og slår den på, uten belastning, sikringen går, prøver et par sikringer til, og da starter den plutselig. Dagen etter prøver eg igjen, samme historie med første sikring, sikring nr 2 holdt, prøvde i dag igjen, da holdt faktisk første sikring, men skal det vere slik? Hørtes slik ut fra leverandøren! I tilfelle er det bare å abbonere på 40A sikringer.

Andre som har dårlig erfaring med desse inverterene?

Ka skal eg gjer?

- Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang....

Ut fra beskrivelsen din skjønner jeg ikke dette. Her må feilsøking til, steg for steg. Jeg ville ha startet med å koble inverteren til et fulladet 12 volts batteri hjemme. Dersom sikringen går også nå uten at noen enegiforbruker er koblet til inverteren må det etter mitt skjønn være noe feil med inverteren.

Nettop det eg har gjort, opna panseret på bilen og kobla til.

- Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...