paaland Startet 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2008 Har en liten 17" Rana som nå er klargjort for vinteren og står klar på henger, men jeg har ikke noe sted å gjøre av den :) Noen som har tips til noen som tilbyr rimelig innendørs vinterlagring av båter i Grenlandsområdet (Skien/Porsgrunn)? Tips mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Se i TA eller Varden. Har stått flere annonser om innendørs lagring av båter siste uke. Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Har en liten 17" Rana som nå er klargjort for vinteren og står klar på henger, men jeg har ikke noe sted å gjøre av den :) Noen som har tips til noen som tilbyr rimelig innendørs vinterlagring av båter i Grenlandsområdet (Skien/Porsgrunn)? Tips mottas med takk. Hei Ring Sildeberget Maritime Senter på tlf 35 97 94 64 De har store fine haller hvor jeg fortsatt vet det er plasser... Sitér dette innlegget Link to post
stko Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Borgestad marina http://www.borgestadmarina.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 I tillegg har du Børres Båtservice i Langesund som også tilbyr innendørs opplag. Prisene har jeg ikke kjenskap til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.