roaldbj Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Er det noen som tar bilde av vannstanden i Drøbakk? Det blir vel en trakteffekt med ganske høy vannstand i løpet av kvelden? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Var nede nå i havna. Ingen dramatikk enda. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 http://wewind.ostfold.net/WDL/index.html 19,7 m/s på skjærhalden. Kan være greit å sjekke fortøyninger. Ser vinder kommer fra S. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Astor Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Det trange hølet som er inn til Drammen - litt på innsida av Holmsbu. sånn omtrent cirka liksom Navnet Svelviktranga var koslig det, Bitteliten. Men jeg tror ikke det eksisterer her i Svelvikstrømmen? Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
GeirFrode Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 (redigert) Moss havns værstasjon har max 53mph siste time. Skal se om jeg får regnet det til ms - det er ca 23 m/s Du behøver ikke regne om det, vet du. Det er bare å trykke på knappen som heter måleenhet det, så får du verdiene ut riktig. Ellers så lufter det ganske godt rundt huset her fortsatt. Observasjoner i dag mandag 20. oktober kl. 16 (17 sommertid). Strømtangen: S stiv kuling 17 12 grader Jeløy-Gullholmen: S liten storm 21 Færder: S sterk kuling 18 13 grader Svenner: SV sterk kuling 19 Redigert 20.Oktober.2008 av GeirFrode (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Navnet Svelviktranga var koslig det, Bitteliten. Jeg har aldri kalt det noe annet jeg . Er ho ikke på sitt trangeste akkurat der da ? Jeg var nedom og sjekket båten - ser at sjøen fortsatt stiger - vi ligger på fast brygge - men det er ingen fare ennå. Er fortsatt litt tid til vi kan skrape rur av drevene uten å bli våte Det husker godt i Værla - fikk ikke med meg om kiterne er utpå i dag Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Løyet veldig her nå, men hang på fendere og slakket på fortøyninger. La på ekstra fortøyning også, i tilfelle.. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Det var et par kitere på værla i ettermiddag ,ja. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Deilig å ha båten på land godt pakket under presening i le for sydvesten som uler temmelig frisk på Sørlandet i dag. Det var rimelig friskt på båtplassen i dag ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.