Gunga Din Startet 22.April.2004 Link til dette innlegget Startet 22.April.2004 til Lars H ! Hur går det med riggningen av Trudelutt ? Her er en lillasyster med både rull-stor, rull-genua o bogspröt http://www2.blocket.se/view/2455514.htm?l=0&c=1&city=0 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
fs Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Den var "rå" !!!! Rullemast og baugspyd,hva mer kan en forlange? Hva er lystallet på denne?? Har den spinnaker? Spinnaker må ihvertfall Lars H. handle inn dersom han skal matche denne. Japp kan jo f.eks. være vinchegorilla. Jeg må finne ut av disse smiley greiene, her skulle det vært en slik som ler seg skakk. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Den var "rå" !!!! Rullemast og baugspyd,hva mer kan en forlange? tyckte oxo att den var ganske 'fullmatad' !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Hei. Ikke så dårlig denne Saga27'en heller som ligger til salgs i Portugal? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 22.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Hei. Ikke så dårlig denne Saga27'en heller som ligger til salgs i Portugal? Lars H. nej den var välutrustad den oxo, jag får ju säga att det er få båter som klarat o bli så populär som '27an o varit i produksjon så länge, det er bra gjort !!!! kan i farten bare komme på Nauticat 33an Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Hei. Ja, - det er utrolig hvor godt en bra båtmodell kan holde. For over 10 år siden hadde Båtmagasinen en sammenligning mellom en -70 modell og en - 90 modell. Dermed er det 34 år mellom -70 modellen og årets båter! Fremdeles produseres den, tror de har passert 6000 båter! Skal etter hvert forsøke å få igang et forum for Sagaeiere, det ligger litt på http://sagaforum.norge.cc Der er det muligheter til å skrive inn litt om hva en ønsker seg på et slikt forum, eller komme med tips om interessante linker osv. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sebaldus Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Mast og bom kan fremdeles avhentes gratis fra bak min garasje! Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Jeg husker at veldig mange Saga 24 ble levert med rigg i Danmark på slutten av 70 årene - starten av 80 årene. Baat Gyru: Skal vi ta en helg til Son og " fikse" Sagaen til Lars H? Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Sebaldus Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Jeg husker at veldig mange Saga 24 ble levert med rigg i Danmark på slutten av 70 årene - starten av 80 årene. Baat Gyru: Skal vi ta en helg til Son og " fikse" Sagaen til Lars H? Ideen er ikke ny, men Lars H. skal ikke føle seg for trygg. Foreslår at vi oppretter et eget prosjektforum for dette og fyrer opp våre batteridriller natt til 1. april neste år Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.