Flipper 700 Startet 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2008 Hei. Tok båten på land i dag. Dette er min første båt men innenbords motor. Vp aqad31a med dp290 begge fra 87. Kjørte gjennom med ferskvann brukte klokker på drevet,deretter drevet i en stamp med blandet kjølevæske. Da jeg skulle rense sjøvannsfilteret var det helt tomt for vann? Skulle ikke dette vært fullt? Hva har jeg gjort feil,kan dette føre til noe komplikasjoner? Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Dersom det er samme som min KAD43 står impeller pumpa før sjøvannsfilter, når du stopper motoren vil det renne ut gjennom impellerhuset og drevet. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Ben Sin Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Det er ikke sikkert du har greid å suge opp væska. Fikk du væske ut igjen med eksosen da? Har du kjørt "tørt" kan du ha skadet impelleren. Det er ingen krise, for den skulle du sikkert skifte allikevel. Sitér dette innlegget Link to post
Flipper 700 Svart 20.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Takker for raske tilbakemeldinger. Det kom rikelig med kjølervæske ut igjen,og "vannstanden"i stampen var hele tiden over inntaket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.