Rui lui Startet 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2008 hei hei..fikk henta smart tabs i dag,,er ikke vær til å ta opp båten for montering,men blir vel snart vær til det:-)jeg trodde det følgte med en slag tetnings masse,men den gang ei.er det sikafleks som er best til å ha i skruehullene? tips å råd mottas med takk:-) silver viking. Sitér dette innlegget ] Link to post
Toivo Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 er det plast eller trebåt?? hvis det er tre så må absolutt ikke bruke sika under vann. Enten så borer du hullene større og propper de, eller så tetter du med Farm 100.. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
roaldbj Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Silver Viking er vel plastbåt. Sikafleks er helt greit å bruke i skruehullene. Pass på at du bruker riktig dimensjon på borret i forhold til skruene slik at skruene ikke bryter løs plastflak ved tilskruing. Lykke til med jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 du er sikker på at han mente skruehull der han skulle ha skruer? kan jo hende at det er der det har vært skruer? i såfall så bør du tette med epoxy.. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Rui lui Svart 20.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 jeg kunne vel vært litt mer konkret..men roaldbj har rett:-)takk for innspill..:-)) silver viking. Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.