straycats Startet 22.April.2004 Link til dette innlegget Startet 22.April.2004 Noen som har kjennskap til denne båt typen. Hvordan den oppfører seg i sjøen osv' Sitter en 170hk i den idag,fartspotensiale??Forbruk?? Er dette en bra båt å begynne med?? Straycats Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Hei. Hadde for et par år siden en -72 Ancas Queen. Kjøpte båten billig, pusset den opp og solgte den. Fikk derfor ikke prøvd den på vannet, men har snakket med han jeg solgte til og den gikk fint i sjøen, men forbruket var nok i meste laget (VPAQ170,-72mod). Mener han snakket om marsjfart på rundt et par og tyve knop??? Ellers var det jo en grei båt innvendig, syntes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 22.April.2004 Link til dette innlegget Svart 22.April.2004 Ancas'en i seg selv er en meget bra båt, med god planløsning, og relativt god i sjøen. Problemet er motoren. Den er meget dyr å få deler til, og den sluker bensin. en slik båt kjøper man man vel først og fremst på grunn av prisen, og da blir et høyt forbruk tungt å leve med? Er motoren i orden, omtales den som meget driftsikker og pålitelig. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
straycats Svart 24.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Høres greit ut.I den det er snakk om her sitter det en mercruiser 170hk. Burde være bra det vel. Straycats Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Mercuiser kjenner jeg ikke. Mine utsagn var knyttet opp mot VP AQ 170. Lykke til mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.