peso Svart 22.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Forbaska kjedelige greier og ikke minst ergrelser og forbannelser. I vår lokale havn har det i sommer vært organisert vakthold av leietakerne. Har fungert meget godt. Det er organisert vakthold i min havn også, men det slutter i begynnelsen av september, etter det er det fritt fram for tjuvpakk. Men nå er båten vel hjemme i hagen, så nå er det minst 5 måneder til jeg trenger å tenke på innbrudd igjen. men nå blir det montert alarm med gsm sender. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Basert på tyveri statistikk kjører vi vakthold fra begynnelsen av mai måned og til oktober. Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 24.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2008 ingenting var låst, så det ble heller ikke ødelagt noe. gidder ikke engang anmelde det, er ikke verdt bryet. Får bare en "saken er henlagt" melding. forventer heller ikke at politiet skal prioritere slike saker. Gleder meg til å få den trygt plassert hjemme. Jeg ville tatt meg bryet og anmeldt det uansett! Jeg hadde innbrudd i våres, der det ble stjålet noe fiskeutstyr. Jeg tenkte det samme som deg, er det egentlig noe vits å anmelde, for det var minimalt med skader på båten. Valgte likevel å anmelde. Det viste seg å være smart...... ! Fikk igjen nesten alt som ble borte etter kort tid, for det viste seg at det var en 4 personer (skal ikke nevne nasjonalitet ) som hadde gjort et raid i området. De ble tatt, og politiet fant en masse tyvegods i deres besittelse. Tre av dem ble satt inn, mens en "forsvant"! Mulig det var flaks at politiet fikk tatt disse her, men likevel, masse godord til politet fra meg i denne saken her! Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.