Jump to content

Har hatt innbrudd i båten. Arrrgh..

peso

Recommended Posts

Forbaska kjedelige greier og ikke minst ergrelser og forbannelser. I vår lokale havn har det i sommer vært organisert vakthold av leietakerne. Har fungert meget godt.

Det er organisert vakthold i min havn også, men det slutter i begynnelsen av september, etter det er det fritt fram for tjuvpakk.

Men nå er båten vel hjemme i hagen, så nå er det minst 5 måneder til jeg trenger å tenke på innbrudd igjen.

men nå blir det montert alarm med gsm sender.

ingenting var låst, så det ble heller ikke ødelagt noe. gidder ikke engang anmelde det, er ikke verdt bryet. Får bare en "saken er henlagt" melding. forventer heller ikke at politiet skal prioritere slike saker. Gleder meg til å få den trygt plassert hjemme.

Jeg ville tatt meg bryet og anmeldt det uansett! Jeg hadde innbrudd i våres, der det ble stjålet noe fiskeutstyr. Jeg tenkte det samme som deg, er det egentlig noe vits å anmelde, for det var minimalt med skader på båten. Valgte likevel å anmelde. Det viste seg å være smart...... :yesnod: !

Fikk igjen nesten alt som ble borte etter kort tid, for det viste seg at det var en 4 personer (skal ikke nevne nasjonalitet :rolleyes: ) som hadde gjort et raid i området. De ble tatt, og politiet fant en masse tyvegods i deres besittelse. Tre av dem ble satt inn, mens en "forsvant"! Mulig det var flaks at politiet fikk tatt disse her, men likevel, masse godord til politet fra meg i denne saken her!

s/y "Arnegrut", Asker

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...