Ulv I Startet 23.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2008 Hva er vel bedre enn å mimre om de flotte dagene vi hadde i sommer. Jeg har satt sammen en liten side fra sommerferien vår, langturen i vår store-lille 21 foter.. hehe.. Sommerferien 2008 :) Er det flere som har laget sider om sommerens tur(er)? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bonus Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Kjempeflott skildring Ulven! Ble sittende og mimre selv jeg. Men nå er det jo snar bare 5 måneder igjen ... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Enig med Svenning, veldig flott skildring. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
bellen Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Meget fine bilder.. Eg gleder meg til å få en større båt om nokon år som eg kan dra på ferie med. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 23.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Takk, ja.. det var en utrolig fin tur.. og det var vår første tur i egen båt.. og en 21 foter er ikke akkurat stor, men stor nok i grunn. Utrolig hva man kan tilpasse seg når det gjelder :D Vi gleder oss til en enda lengre tur til neste sommer, med en større båt. Ja, det er vel ca 5 månder igjen, under ett halvt år til, men du verden så tregt den tiden går :( hehe.. Da er det godt å sitte å tenke tilbake. På den turen tok vi ca 470 bilder, så dette er bare et lite knippe av bildene. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Hansi Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Flotte bilder og kjempefin skildring fra turen dere tok. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Kjempeflott. Tok selv godt over 1000 bilder under den lengste turen i sommer, 30 dager i området Vest-Finnmark-Troms-Lofoten-Bodø. Må vel få lagt de ut på et eller annet vis snart. Som et bevis på at det finnes et båtliv nordpå også Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 24.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Helisa: Det er bare å sette i gang å lage side, selv bruker jeg frontpage når jeg lagde siden, men det finnes nok enklere systemer der ute på internett. Vi kan samle linkene til turene her. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Kjellka Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Ja det var en fin skildring av sommeren Ble fristet til å gjøre noe selv med alle bildene fra ferien i år. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Fin skildring av sommeren, Ulven. Minner om tiden da ungene var med i sommerferien. Koslig! Ser fram til at flere spar opp koslige sommerminner og deler disse med oss andre. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ulv I Svart 24.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Astor: Blir fint om endel år når jenta blir større og se litt tilbake på turer vi har hatt. Ble dessverre ikke filmet noe i år, rett og slett på grunn av elendig kamera som går tom for strøm før du får ladet det ferdig.. nesten da.. ;) Men det er flott å ha bilder som vekker minnene fra turen. La du merke til trawleren som lå inne i kroken i solnedgangen eller? (hvis det var en trawler da, så slik ut). Har selv gode minner fra min barndom hvor vi hadde ei eldre sørlandssnekke, "tøff"'et oss ut til holmer og skjær med denne. Ensylindret SABB. Det var tider det :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bjerknez Svart 26.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2008 (redigert) Finnes sikkert noen slike tråder her på forumet, men jeg synes ikke jeg fant noen som passet til å legge inn generelle "mimre bilder" Tok en biltur ut på Hvaler i Fredrikstad i dag og knipset noen bilder fra steder jeg oppholdt meg mye den gang jeg var mye på sjøen. Nei.. jeg har jo ikke båt enda.. så jeg tok bilen. Bildene er tatt på Papperhavn, Bukta og Kjøkøysund. Bildene ser du ved å klikke deg videre i bloggen min. Klikk her for å komme til bloggen, eller klikk på bildet i signaturen min under. Redigert 26.Oktober.2008 av Bjerknez (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Bjerknez Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 Ingen fler som har noem mimrebilder fra favorittstedene sine? Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Ulv I Svart 27.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 å joda.. ligger flere mimringer her --> Mimretråd :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bjerknez Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 (redigert) Tok en biltur ut på Hvaler i Fredrikstad i dag og knipset noen bilder fra steder jeg oppholdt meg mye den gang jeg var mye på sjøen. Nei.. jeg har jo ikke båt enda.. så jeg tok bilen. Bildene er tatt på Papperhavn, Bukta og Kjøkøysund. Bildene ser du ved å klikke deg videre i bloggen min. Klikk her for å komme til bloggen, eller klikk på bildet i signaturen min under. Redigert 27.Oktober.2008 av Bjerknez (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Bjerknez Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 Da har jeg postet i dette forumet du linket til Ulven. Denne tråden kan dermed slettes av moderatorene... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
MajorAndy Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 En anden mulighed er jo at oprette en blog - som vi gjorde på vores sommertur: http://vistamare2008.blogspot.com/ Andy Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 (redigert) Er jo bloggen min jeg linker til... http://bjerknez.blogspot.com Denne siden kommer du også til hvis du klikker på bildet i signaturen min.... Redigert 27.Oktober.2008 av Bjerknez (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Bjerknez Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 (redigert) Mimring om sommeren er det vel kanskje ikke, men gikk en runde på Stokken marina i Fredrikstad, og tok disse bildene: Mange som har bestillt ny båt for levering til sommeren tro...? Fortsatt noen som ikke har tatt opp båten sin... Man kan vel trygt si at det er Ibiza-båter det er flertall av her. Jeg liker personlig ikke designet til de fleste Ibiza-båtene så godt, men denne båten må jeg si så litt snacksy ut... Ett tilfeldig bilde av en 300HK'er Suzuki... Flere bilder fra sjølivets gleder og masse annet kan forøvrig sees i min blogg, som dere kommer til ved å klikke på bildet i signaturen min. Redigert 3.November.2008 av Bjerknez (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Victora III Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Stemningsfulle bilder både Ulven og Bjerknez. Turen t/r Kragerø er en av flere turer i løpet av sommeren for oss også. Kanalen mot Portør har jeg ikke registert før. Hvor er denne? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 3.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2008 (redigert) Kanalen mot Portør har jeg ikke registert før. Hvor er denne? Er det Sørlandsleia/Flostadkanalen du tenker på? http://www.hannah2.net/lyng-arend.htm Den går fra arendal til lyngør. Redigert 3.November.2008 av Ulven (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
MB Keila Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Nå jeg jeg endelig fått somlet meg til å legge ut noen bilder fra sommeren. Sjekk min hjemmeside. Legg gjerne noen ord i gjesteboken. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Sjå også denne tråden med mange hyggelege bilde og minne frå sommaren: Tilbakeblikk på sommmaren 08 Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.