Jump to content

Stjålne båter henslengt i sjøkanten i kristiansand

LM 605

Recommended Posts

Var et trist syn jeg observerte på min morgentur utenfor Kroodden i Kristiansand i dag tidlig. Minst to stk. båter lå og slo inn i fjæresteinene i vinden. Den ene var en temmelig ny Skibsplast Vector hvor motoren (Suzuki 140hk) lå henslengt i sanden ved siden av båten.Alt av kabler etc. var kuttet tvers av. Den andre var en Uttern 55 m. 115 Mariner Optimax hvor motoren fremdeles sto på, men alt av kabler og diverse var kuttet klar for demontering.Det lå også andre båter i sanden på samme sted, men om de lå der av samme grunn vet jeg ikke. Det er tydelig at vedkommende kun har vært ute etter motorene, slik det så ut. Antakelig har vedkommende blitt hindret av et eller annet, veien ned er stengt med bom, eller for tunge motorer å bære , slik at de ikke har fått godset med seg. Kontaktet forøvrig politiet, som var innformert om tingen tidligere, og hadde rekvirert kranbil for fjerning av båtene.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...