Jump to content

Kona klager på at jeg sitte for mye på Båtplassen, er det flere?

Ribtjenester

Recommended Posts

Må si meg enig med Astor her, vi er begge like interessert i båtlivet og båtplassen, og så snart Gubben har forlatt tastaturet er jeg der og kikker innom. Må inn og se både her og på Rosa sider. Ikke så ofte tastaturet er ledig da.... :crazy: men vet jo hvor jeg har han når han sitter her på baatplassen, og han informerer stadig om ting som skjer her inne. Han får jo helt abstinenser når han er vekke fra denne siden noen timer, men noe må en jo være avhengig av og dette er ikke den verste plassen og holde seg da. Så jeg er en av de som støtter opp om båtplassen og syntes det er kjempe at han sitter her, så mye han vil.

Ha en god dag. :seeya:

Berit

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Mange ganger leser jeg i fritiden en roman - den leses litt passivt. Etter at jeg har lest noen sider er jeg like klok.

Andre ganger leser jeg på Båtplassen (eller andre internasjonale båtforum) og blir stimulert til å lete videre etter tekniske informasjoner. Dette kan vel ikke påklages av ektefellen?

Mange ganger leser jeg i fritiden en roman - den leses litt passivt. Etter at jeg har lest noen sider er jeg like klok.

Andre ganger leser jeg på Båtplassen (eller andre internasjonale båtforum) og blir stimulert til å lete videre etter tekniske informasjoner.

Med dette geniale innlegget i bakhode kom jeg med samme påstand når norsklæreren tok meg for å være her inne på forumet i stede for å lese Et dukkehjem av Henrik Ibsen på skolen.

Det hjalp ikke så mye... :cryin:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

• 7 måneder senere...

Har lest en del på baatplassen, og som mange andre 20-åringer er jeg vel en av de med alt for mange interesser, sitter på 5 forskjellige bil-forum, et hifi-forum og har nettop kjøpt min første båt (selco 16 1978 m/suzuki dt50 1981) prøver og ikke sitte så alt for mye bak pc'n på kveldene når vi har kvalitetstid, men hender jo at det blir litt.

har jeg satt noen timer og lest på et forum og hun begynner og klage, smiler jeg og laster opp en side med masse nakne damer heller:P

handler vel egentlig om og få ivareta interessene sine uten og dra den for langt, har ikke helt kommet igang med båtlivet da været har vært litt dårlig og de gangene det har vært bra har jeg plagdes med motoren, skal sies at jeg enda ikke har brukt mer enn ca 10 lapper på båtlivet enda, båten var billig restareringsobjekt og motoren fikk jeg for og monterte tak-spotter en hel helg:)

Hos oss er begge båtintresserte og vi deler BP oss i mellom. Fruen har eget nick, skulle bare mangle. Vi har mange båtvenner gjennom BP. Vi er begge ute i arbeidslivet og trenger en avkobling når vi kommer hjem. BP er blitt endel av fritiden vår både hjemme og på sjøen. Hva mer kan vi ønske oss?

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Det var en lignende tråd for en tid siden. Jeg fortalte at jeg fikk abstinens når jeg måtte gå fra BP for å gå på do.

Kommentaren jeg fikk var et hoderystende:" Har'u'kke laptopp du a?"

Kona har gitt meg opp og mitt medlemskap i "ABPS" hjelper ikke.

Med all respekt for alle lesere av BP så tror jeg at det er lettere å skifte ut ektefellen i forhold til Båtplassen.

Det er mange potensielle ektefeller, men få alternativer til Båtplassen.

Jeg tar det for gitt at ektefellen IKKE er medlem her på BP? :lol:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Neida... hos oss er det harmoni :yesnod: ... så lenge jeg ikke er på "de derre chattesidene" som hun kaller dette... så nå har jeg noen andre sider åpne i bakgrunnen (aviser og hager og sånt) som jeg ta frem ved behov :saint:

Men men dette har vi diskutert flere ganger og jeg får nå det siste ordet ihvertfall... som vanligvis er "javel det er greit", "ok da" eller "javel kjære" :wflag:

Med all respekt for alle lesere av BP så tror jeg at det er lettere å skifte ut ektefellen i forhold til Båtplassen.

Det er mange potensielle ektefeller, men få alternativer til Båtplassen.

Så sant, så sant.

(Tørr å svare slik nå; Madammen er i Paris på 1 ukes ferie sammen med eldste datter.)

Men som svar på strengen:

JA! :cryin:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...