Kjellka Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Ja det hadde vært flott å få kona aktiv på Båtplassen Båt er også vår felles interesse. Jeg får prøve med litt motivasjon Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Her er vi begge like intressert. Heldigvis. mvh Astor Samme her, hun er mer på baatplssen en jeg. Det er bare å la de få sin egen PC. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
enter4u Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Samboeren min er ikke lei For uten meg og båten min så blir det ikke noe båttur på henne Nei nå var jeg slem. Hun sier ingenting i hvertfall. Tar det som et godt tegn jeg Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Må si meg enig med Astor her, vi er begge like interessert i båtlivet og båtplassen, og så snart Gubben har forlatt tastaturet er jeg der og kikker innom. Må inn og se både her og på Rosa sider. Ikke så ofte tastaturet er ledig da.... men vet jo hvor jeg har han når han sitter her på baatplassen, og han informerer stadig om ting som skjer her inne. Han får jo helt abstinenser når han er vekke fra denne siden noen timer, men noe må en jo være avhengig av og dette er ikke den verste plassen og holde seg da. Så jeg er en av de som støtter opp om båtplassen og syntes det er kjempe at han sitter her, så mye han vil. Ha en god dag. Berit Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
roaldbj Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Mange ganger leser jeg i fritiden en roman - den leses litt passivt. Etter at jeg har lest noen sider er jeg like klok. Andre ganger leser jeg på Båtplassen (eller andre internasjonale båtforum) og blir stimulert til å lete videre etter tekniske informasjoner. Dette kan vel ikke påklages av ektefellen? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Her i hus har vi hver vår data, og vi er begge på baatplassen ja. Så kjenner ikke til problemet ditt :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Høvdingen Svart 27.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2008 problemstillingen må jo sjekkes ut før man går inn i et forhold!!! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 27.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2008 Mange ganger leser jeg i fritiden en roman - den leses litt passivt. Etter at jeg har lest noen sider er jeg like klok.Andre ganger leser jeg på Båtplassen (eller andre internasjonale båtforum) og blir stimulert til å lete videre etter tekniske informasjoner. Med dette geniale innlegget i bakhode kom jeg med samme påstand når norsklæreren tok meg for å være her inne på forumet i stede for å lese Et dukkehjem av Henrik Ibsen på skolen. Det hjalp ikke så mye... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
S.Kantun Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Har lest en del på baatplassen, og som mange andre 20-åringer er jeg vel en av de med alt for mange interesser, sitter på 5 forskjellige bil-forum, et hifi-forum og har nettop kjøpt min første båt (selco 16 1978 m/suzuki dt50 1981) prøver og ikke sitte så alt for mye bak pc'n på kveldene når vi har kvalitetstid, men hender jo at det blir litt. har jeg satt noen timer og lest på et forum og hun begynner og klage, smiler jeg og laster opp en side med masse nakne damer heller:P handler vel egentlig om og få ivareta interessene sine uten og dra den for langt, har ikke helt kommet igang med båtlivet da været har vært litt dårlig og de gangene det har vært bra har jeg plagdes med motoren, skal sies at jeg enda ikke har brukt mer enn ca 10 lapper på båtlivet enda, båten var billig restareringsobjekt og motoren fikk jeg for og monterte tak-spotter en hel helg:) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 hvis hu så mye som hinter truer jeg bare med at da får jeg vondt i hodet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
roaldbj Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Med all respekt for alle lesere av BP så tror jeg at det er lettere å skifte ut ektefellen i forhold til Båtplassen. Det er mange potensielle ektefeller, men få alternativer til Båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Kona klager også. Mulig det er lettere å bytte kone enn forum, men så ille er det vel ikke Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Kona har slutta og klage hu hu har sikkert gitt opp. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Astor Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 (redigert) Hos oss er begge båtintresserte og vi deler BP oss i mellom. Fruen har eget nick, skulle bare mangle. Vi har mange båtvenner gjennom BP. Vi er begge ute i arbeidslivet og trenger en avkobling når vi kommer hjem. BP er blitt endel av fritiden vår både hjemme og på sjøen. Hva mer kan vi ønske oss? Redigert 16.Juni.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
2nd Trikker'n Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Det var en lignende tråd for en tid siden. Jeg fortalte at jeg fikk abstinens når jeg måtte gå fra BP for å gå på do. Kommentaren jeg fikk var et hoderystende:" Har'u'kke laptopp du a?" Kona har gitt meg opp og mitt medlemskap i "ABPS" hjelper ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Med all respekt for alle lesere av BP så tror jeg at det er lettere å skifte ut ektefellen i forhold til Båtplassen.Det er mange potensielle ektefeller, men få alternativer til Båtplassen. Jeg tar det for gitt at ektefellen IKKE er medlem her på BP? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Ben Sin Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Kan du opplyse om hva denne rekken av bokstaver står for 2nd Trikker'n? Tjukk i hue jeg ser du. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Tjukk i hue jeg ser du. Neida - slett ikke. Jeg er fortsatt eneste medlem. Det stammer herfra. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Nike Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Neida... hos oss er det harmoni ... så lenge jeg ikke er på "de derre chattesidene" som hun kaller dette... så nå har jeg noen andre sider åpne i bakgrunnen (aviser og hager og sånt) som jeg ta frem ved behov Men men dette har vi diskutert flere ganger og jeg får nå det siste ordet ihvertfall... som vanligvis er "javel det er greit", "ok da" eller "javel kjære" Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Med all respekt for alle lesere av BP så tror jeg at det er lettere å skifte ut ektefellen i forhold til Båtplassen.Det er mange potensielle ektefeller, men få alternativer til Båtplassen. Så sant, så sant. (Tørr å svare slik nå; Madammen er i Paris på 1 ukes ferie sammen med eldste datter.) Men som svar på strengen: JA! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Nike Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 (Tørr å svare slik nå; Madammen er i Paris på 1 ukes ferie sammen med eldste datter.) Heldiggris :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Stemmer det, har vist en til som bor i huset Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Dreamer Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Skilsmisse var løsningen på det problemet. Og blondinene er jo bare på besøk .. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Det var en lignende tråd for en tid siden. Jeg fortalte at jeg fikk abstinens når jeg måtte gå fra BP for å gå på do. Kanskje det hadde vært en idé å lansere den nye Båtplass-dassen® Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.