Frøken Fryd Svart 11.September.2005 Del på Facebook Svart 11.September.2005 (redigert) Jeg har GSM alarm A-55. <{POST_SNAPBACK}> Hvor kjøpte du denne og hva var prisen (uten installasjon)? Link? Er det slik at denne ikke har fjernkontrol? Hva med BG600 S? Redigert 11.September.2005 av Bayliner 3258 1996 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
aanton Svart 11.September.2005 Del på Facebook Svart 11.September.2005 Prøv denne linken http://www.tyvstop.dk/product_info.php?cur...products_id=448 Det kan du slik jeg forstår det bruke en gammel telefon (simens) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 11.September.2005 Del på Facebook Svart 11.September.2005 Derfor er det mest overvåkingsfunksjonene jeg er ute etter, med mulighet for å få varsel via GSM, eventuelt utløse alarm. I tillegg er det jo fristende med den lille luksusen som ligger i å kunne slå på varme, kailys, etc ved å ringe et nummer. <{POST_SNAPBACK}> Kontakt "Hyttebutikken", de har butikker utover det ganske land. Jeg har brosjyrens deres på hytta, og har derfor ikke oversikten her, men det du etterspør, kan de hjelpe deg med. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.