Jump to content

Elan 37 kontra Elan 40 fordeler/bakdeler ?

Enzo

Recommended Posts

Jeg har en kjenning som hadde en elan 40. Kjenner ingen med 37, men "fightet" mye mot disse når jeg hadde sun fast 40 (samme lys-tall). Jeg har ingen mening om hvilken innredning som er finest/best. Mitt inntrykk er at 37'en er hakket mere vellykket som seilbåt. Det er flere som seiler den opp til lys-tallet og den ser ut til å fungere bra i hele vindspekteret. Tror 40-foteren er vanskeligere å seile opp. De som hadde den brukte lang tid på å få solgt. Men dette bli mye synsing... :smiley:

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Alle bruker lang tid på å få solgt båt nå , ligger 2 37er ute på finn og ihvertfal en av de har ligget ute i 2-3 perioder fra i fjor høst , båtene (37 & 40) har samme LYStall , har nok samme mistake som deg med seilingen og 37foteren er jo en betydelig mer etablert båt i Norge enn 40foteren.

Innredningsmessig så er det forskjell , begge har fin bysse men 40en har en brukbar forpigg , det har ikke 37foteren , 40fots 2kabiner har stort bad og bedre salong enn 37foteren.

Redigert av Enzo (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...