Enzo Startet 31.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2008 Er det noen her som kjenner begge båtene og kan si noe om båtene når det gjelder seilegenskaper ? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 31.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 Jeg har en kjenning som hadde en elan 40. Kjenner ingen med 37, men "fightet" mye mot disse når jeg hadde sun fast 40 (samme lys-tall). Jeg har ingen mening om hvilken innredning som er finest/best. Mitt inntrykk er at 37'en er hakket mere vellykket som seilbåt. Det er flere som seiler den opp til lys-tallet og den ser ut til å fungere bra i hele vindspekteret. Tror 40-foteren er vanskeligere å seile opp. De som hadde den brukte lang tid på å få solgt. Men dette bli mye synsing... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 31.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 (redigert) Alle bruker lang tid på å få solgt båt nå , ligger 2 37er ute på finn og ihvertfal en av de har ligget ute i 2-3 perioder fra i fjor høst , båtene (37 & 40) har samme LYStall , har nok samme mistake som deg med seilingen og 37foteren er jo en betydelig mer etablert båt i Norge enn 40foteren. Innredningsmessig så er det forskjell , begge har fin bysse men 40en har en brukbar forpigg , det har ikke 37foteren , 40fots 2kabiner har stort bad og bedre salong enn 37foteren. Redigert 31.Oktober.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.