Jump to content

Yanmardeler på nett?


Hanto

Recommended Posts

Men vansinnigt dyra. De er jo mye dyrere enn min Yanmar forhandler i Norge.

Dyrt? Hvor får du billigere originaldeler enn dette?

 

La meg ta et eksempel. Mitt originale oljefilter koster 440 kroner hos min lokale yanmar forhandler. Hos lindingø koster det samme filteret 245 kroner. Svenske kroner. det skulle bli 220 norske kroner eller nøyaktig halv pris av veiledende norske Yanmar delepriser.

 

Fortell meg hvilken Yanmar forhandler du bruker og han vil få meg som kunde.

 

Kan det hende at du har vansinnigt feil og at Lindingø er vansinnigt billig?

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Søkte litt i forumet her uten å finne svar, så jeg prøver en ny tråd.

Finnes det noen Norske nettbutikker - evt. andre som selger Yanmardeler billigere enn merkeforhandlerne? Synes prisene hos merkeforhandler er kraftig i overkant av hva det er verdt.

 

Anabelle :confused:

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post
Share on other sites

Lidingø marin i Sverige har i alle fall, vet ikke om noen i Norge. Avhengig av hvor du bor, så finnes det muligheter. Det går an å bestille derfra, og oppgi en poste-restante adresse på f.eks. Svinesund eller Strømstad, og så hente varene der. Da slipper man toll og moms på varer under 6000 kr. (om jeg ikke husker helt feil på verdiene her nå) Eller kanskje en eller annen på dette forumet er så vennlige at de kan ta en svipptur over grensa, hente varene for deg og sende dem videre herfra?

 

http://lidingomarin.bai.nu/_/category/default.asp?lId=40

 

Obs. Man må registrere seg som kunde for å få lov til å bla videre her, men du kommer rett inn på denne linken.

 

Pero.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...