Masserarti Startet 5.November.2008 Link til dette innlegget Startet 5.November.2008 hei, emnetittelen sier vell det meste. har vært å hatt olje på dekk, da blir treverket litt for mørkt for min smak. i år har snekka ligget på vannet en hel sessong uten noen ting på dekket, dekket ble bare pusset ned. så har jeg rett og slett ikke fått tid til å gjøre noe med det. nå skal snart snekka opp, og i år har jeg tenkt å kjøpe alt av lakk,olje osv før våren. så burde man bruke lakk eller olje på dekket ? er ganske blank på dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 dekket blir vel enda blankere om du bruker lakk. er det så lurt da? Sitér dette innlegget Link to post
Masserarti Svart 5.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 jo kansje det, har ingen erfaring med trebåter. så er nok en ganske ny trebåt entusiast. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 Lakk! Gir en blank og flott overflat! Jeg var helt amatør selv en gang, og lagde da en hjemmeside: http://www.amundsenweb.com/snekka Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Masserarti Svart 5.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 ja, men da antar jeg at treverket må pusses helt tre hvitt før jeg lakkerer ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.