treklogg Startet 5.November.2008 Del på Facebook Startet 5.November.2008 Eg fekk for noko tid sida overta ein klassisk motorbåt som bestefar i si tid kom dragande heim med. Det er desverre ingen i familien som kan fortella meg stort om båten. Er det nokon som greiar å sjå kva type båt det er, konstruktør, og kor gamal den er ut i frå bileta? Det einaste eg veit sikkert er at den er iallefall frå '63. Sitér dette innlegget "Fast window went on reason" Link to post
Hansi Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Kan det være en gammel With mon tro ? Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Syns den ser noe hjemmesnekret ut. Et bilde av hekken hadde kanskje hjulpet. Bror With er ikke umulig. Sitér dette innlegget Link to post
treklogg Svart 5.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2008 Kjem ikkje til so eg får skapeleg bilete av hekken, men har eit av sb akter. Ska sjå om eg kan få teke eit betre bilete imorgon. Sitér dette innlegget "Fast window went on reason" Link to post
Sleipner93 Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Har ikke noe nyttig og komme med når det gjelder den båten tror jeg men har et annet spørsmål.. Stusset når jeg så hvilken båt du hadde, men jeg regner med det er du som kjøpte Poseidon? Hvordan står det til med den? Wichmannen har det bare bra eller? Sitér dette innlegget Link to post
treklogg Svart 5.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2008 Stusset når jeg så hvilken båt du hadde, men jeg regner med det er du som kjøpte Poseidon? Hvordan står det til med den? Wichmannen har det bare bra eller? Stemmer nok det Både Poseidon og Wichmannen har det heilt strålande, og trivst i ny heimehavn. Båte fartøy og motor får trimma regelmessigt, og oftare blir det etter kvart. Sitér dette innlegget "Fast window went on reason" Link to post
Sleipner93 Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Det høres flott ut! Har hørt mye bra om deg så jeg regner med den er i gode hender! Du blir kanskje og se på Havnedagene 09? Sitér dette innlegget Link to post
treklogg Svart 5.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2008 So sant eg ikkje er til sjøss, so vert Poseidon å sjå både på Havnedagar og andre kystkultur arrangement i åra framover Sitér dette innlegget "Fast window went on reason" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.