Bautasalve Startet 7.November.2008 Del på Facebook Startet 7.November.2008 Har snakka med Ebarspächer Norge å dei kunne ikkje skaffa til meg. Leste manualen og der sto da at eg bare kunne bruka TT4 sikring. Noken råd? Tips? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 gtoma hva er d som ikke funker? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 Må jo være noe spesielt, og da gjetter jeg på at det er en bimetalltermostat. (bryter hvis varmeren blir overopphetet.) Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 Ingar nettopp! d tror jg også.Sitter antagelig under et gummideksel på toppen av brenneren. Push too reset! Prøvd dette?? Sitér dette innlegget Link to post
Bautasalve Svart 7.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2008 Sikringen sitter i styreenheten. Stømtilførsel til viftemotoren, som er brent, har bestilt ny, men sikringen kunne de ikkje skaffa. Er ein vanlig glassikring. men sia det sto at eg bare kunne bruke ein TT4 sikring så tenkte eg at eg får gjer da. Prøvde med ein 5 amp sikring men det gjekk ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 Aldri hørt om TT4, men da er det sikkert en treg/supertreg utgave. Er originalen sandfylt, evnt. at det er en fjærmekanisme inni der? Kan jo også tenkes at det er en grunn for at den går... Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 tja.. høres ut som et mere sammensatt prob. D1L er en enkel sak egenttlig,men fordrer visse ting som batteri spenning,nivå i diesel tanken osv. mere facts rundt d aktuelle probl.?? gtoma?? Sitér dette innlegget Link to post
Bautasalve Svart 8.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2008 vifte moteren kortslutta dermed går sikringen. spenning og diesel nivå er heilt fint. som sagdt, alt eg mangler for og få eber'n til og svive igjen er den motor sikringen. Har bestilt ny viftemotor. Ingar : ja det er ei fjør inne i sikringen. eg har heller aldri sett den varianten. sikringen ser ut som ein vanlig liten glassikring med ei fjør inni og fire blå strekar utpå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.