rogeri Startet 8.November.2008 Del på Facebook Startet 8.November.2008 Nå er gamle Salten tilbake i Bodø, etter flere år i "utlendighet"! Nærmere omtale i vedlagte artikkel: http://www.an.no/nyheter/article3909276.ece http://www.ab24.no/default.asp?page=5349&a...58,1〈=1 Nå kan dere angre, Poseidon & co! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 8.November.2008 Del på Facebook Svart 8.November.2008 Må si det er rørende og se Gamle Salten komme gliende inn til Bodø. Det er en meget vakker dame som nå har kommet tilbake til sin rette plass igjenn! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.November.2008 Del på Facebook Svart 8.November.2008 ......Nå kan dere angre, Poseidon & co! Hvorfor skulle vi angre? Jeg forsøkte iherdig allerede i 1995 da båten ble innkjøpt til Stavanger å få den direkte til Bodø. I den forbindelse kontaktet jeg flere av mine gode venner i fartøyvernmiljøet i Saltendistriktet, men forgjeves. Gjennomgangstonen var at de hadde mer enn nok med å ta vare på en 60-fots kutter. I mellomtiden har miljøet modnet og vendepunktet var vårt besøk med Gamle Salten i anledning Forbundet Kysten sitt landsstevne. Da rant snørr og tårer om hverandre og det var åpenbart at båten måtte hjem igjen - og nå har det altså skjedd . . . . Her er forresten en veldig fin fotoserie fra et annet forum: Skipsfarts-forum. Lykke til med et veldig flott og anvendelig fartøy; jeg har kost meg stort som overstyrmann og skipper ombord i ca 13 år Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Mir Svart 9.November.2008 Del på Facebook Svart 9.November.2008 MS Sandnes er ingen dårlig erstatter i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 9.November.2008 Del på Facebook Svart 9.November.2008 Du har så rett Mir. Det var et nydelig bilde du hadde funnet, helt nydelig! Har du det kanskje tilgjengelig i et større format? Det hadde vært morsomt å ha det innrammet ombord . . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sylvester Svart 9.November.2008 Del på Facebook Svart 9.November.2008 MS Sandnes er ingen dårlig erstatter i Stavanger. Men den må vel til Sandnes Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Tommelise Svart 9.November.2008 Del på Facebook Svart 9.November.2008 Syns det er litt trist at den har dratt fra Stavanger jeg da, det var alltid fint å se båten da den lå inne i havna. :) Slenger ved et bilde jeg har tatt av den. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 9.November.2008 Del på Facebook Svart 9.November.2008 Jeg synes også det er trist at Gamle Salten har dratt fra oss i Stavanger. Men det var jo bra et den skulle hjem når den først skulle flytte Sandnes er også en pen båt. Men pass dere for den på fjorden. Kjører som et råskinn! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.