BrewMaster Startet 11.November.2008 Link til dette innlegget Startet 11.November.2008 Jeg har en Raymarine AIS250 mottaker montert, som brukes sammen en E120 kartplotter. Er det noen som vet om det finnes en dedikert AIS sender på markedet, eller må man kjøpe en sender/mottaker for å sende AIS signaler fra egen "skute?" Sitér dette innlegget Jeg gir meg aldri, og heller ikke da. Link to post
Astor Svart 11.November.2008 Link til dette innlegget Svart 11.November.2008 Du må nok kjøpe en sender/mottaker (transponder). Her er en annen tråd for samme emne som ved gjennomgang viser at AIS er et spennende tema også her på BP. Du finner mer HER! Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
BrewMaster Svart 11.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2008 Du må nok kjøpe en sender/mottaker (transponder). Ok, takk skal du ha. Var litt redd for det. Sitér dette innlegget Jeg gir meg aldri, og heller ikke da. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.