J.N. Startet 12.November.2008 Link til dette innlegget Startet 12.November.2008 Har lekasje fra sjøvannpumpa på Mercruiser Mag 350 MPI motor.2002- mod. Når jeg stopper motor drypper det fra sjøvannpumpa, men ikke når motor går. Er dette en "bilpumpe" uten impeller,er det bare en tettningsring eller bør hele pumpa ut? Har noen erfaringer med dette, takker jeg for svar. J.N. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 sjøvannspumpa er vel gjerne ekstern mens sirkulasjonspumpa sitter i motoren. hvilken mener du? Sitér dette innlegget Link to post
J.N. Svart 15.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Sjøvannpumpa sitter nede til venstre på motor sett forfra, det blir dratt rund av "vifterteima".J.N. Sitér dette innlegget Link to post
J.N. Svart 15.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 sjøvannspumpa er vel gjerne ekstern mens sirkulasjonspumpa sitter i motoren. hvilken mener du? Sjøvannpumpa sitter nede til venstre på motor sett forfra, det blir dratt rund av "vifterteima".J.N. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 ja, det en impellerpumpe. du får komplette repsett på f.eks eurofritid Sitér dette innlegget Link to post
J.N. Svart 16.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 ja, det en impellerpumpe. du får komplette repsett på f.eks eurofritid Ok. Takk for det, får få tak i rep.sett og få ut pumpa, når jeg tar båten opp for vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.