Lars H. Startet 24.September.2002 Link til dette innlegget Startet 24.September.2002 Hei. Jeg bare lurer på en ting (som Raymond sier) jeg. På de første innleggene og svarene mine ble jeg kallt "nytt medlem". Nå er jeg "forfremmet" til "junior medlem". Takk for tilliten, jeg blir 59 år i november! Tar det lang tid før jeg blir "senior medlem"? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 24.September.2002 Link til dette innlegget Svart 24.September.2002 Har det sånn hast med å bli voksen da? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.September.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2002 Nei, egentlig ikke. Kona påstar at hverken jeg eller Japp (hunden vår) noen gang kommer til å bli voksne . Hørt om 90 åringen på gamlehjemmet som ble spurt om "hvordan det var å være så gammel?" Indignert svarte han: "Jeg er ikke gammel, bare mange år!" Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 24.September.2002 Link til dette innlegget Svart 24.September.2002 Nei, egentlig ikke. Kona påstar at hverken jeg eller Japp (hunden vår) noen gang kommer til å bli voksne Men derer kvinnfolka så like!Senest igårstilte sjefen i heimen spørsmål om jeg er 50 eller 5. Ikke vet jeg,men hue føles ikke som femti ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.September.2002 Link til dette innlegget Svart 24.September.2002 Hei, har vært litt opptatt i dag, men dette fungerer altså slik at man rangeres etter hvor mye man har bidratt med (antall postinger): 0-9: Nytt medlem 10-49: Junior medlem 50-99: Fullt medlem 100-199: Senior medlem 200- : Æres medlem...... Lars 59:...er det sønnen din på bildet...?... Sitér dette innlegget Link to post
KaFarsken Svart 24.September.2002 Link til dette innlegget Svart 24.September.2002 Se det ja.. Ja blir det nok en god stund til jeg blir "voksen" her. Tror jeg har hatt 5-6 innlegg/svar hos BM. Og jeg har vært "pålogget" der, nesten siden de startet.. Ja ja.. Hadde bare sommeren gått like seint... MvH Sitér dette innlegget Link to post
Per Atle Svart 24.September.2002 Link til dette innlegget Svart 24.September.2002 Veteranvirksomhet esse ! Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Dumpet over en kuriositet ved en tilfeldighet. Lars H: Jeg tror du er Æres medlem nå! Superdupersenioræresmedlem? En utvikling dere ikke heelt hadde forutsett på dette forumet formoder jeg? Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 ... og jeg er senior medlem Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 En utvikling dere ikke heelt hadde forutsett på dette forumet formoder jeg? Vi ble etter en stund nødt til å justere grensene. Det førte til degraderinger, som igjen selvsagt medførte protester. Jeg lovet å aldri gjøre det igjen og det har jeg holdt. Se innlegg 14. (Det er 90 skippere på forumet nå) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.