Åsabu Startet 13.November.2008 Link til dette innlegget Startet 13.November.2008 Den ene av propellene mine på mitt bravo 3 drev har 2 små hull på innsiden hvor propell bladet er festet. Er dette normalt? for meg ser det ut som en støpefeil. Er dette noe som betyr noe og bør reklameres på? Se vedlagt bilde. Propellen er 2 år gammel. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 13.November.2008 Link til dette innlegget Svart 13.November.2008 Ta med propell og kvittering til forhandler...er lov å "prøve" seg Støpefeil kan forekomme i støpte gjenstander, men bør ikke være der. Er vel sluttkontrollen som har vært for dårlig fra fabrikk. Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 13.November.2008 Link til dette innlegget Svart 13.November.2008 Ser ut som tæreing synes jeg. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Birchwood 320 Svart 13.November.2008 Link til dette innlegget Svart 13.November.2008 Ser ut som du bruker feile anoder på drevet ditt. Det skal ikke være zing men alu anoder.. Bare ein tanke Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
NilsPils Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 ....Støpefeil kan forekomme i støpte gjenstander, men bør ikke være der... Støpefeil finnes i ALT støpegods. Feilfritt støpegods finnes ikke. Spørsmålet er bare om det er alvorlig støpefeil. Ut fra bildet ser dette ut som en bagatell for meg. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Åsabu Svart 14.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Ser ut som du bruker feile anoder på drevet ditt. Det skal ikke være zing men alu anoder.. Bare ein tanke Drevet er bare 2 år gammel, så jeg får forhandler til å ta service og bytte av anoder. Regner med at de bruker de som er påkrevd fra Mercruiser. _Hvordan kan jeg se forskjell fra sink og alu. anoder ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.