thewoodpecker Startet 14.November.2008 Link til dette innlegget Startet 14.November.2008 Heisann!Jeg har akkurat kjpt meg en tre snekke hvor det sitter en Saab diesel 8hk i.Jeg ser at det er tannkrans på svinghjulet og det vil vel da si at man kan montere elektrisk starter på den.Er det noen som veit hvordan starter som passer til denne motoren og vhordan man monterer den??jeg har tittet rundt på motoren men er fremdeles usikker på hvordan den skal monteres. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Har du startkrans går det fint og montere startmotor ja! Det kan være du mangler festet for startmotoren men jeg legger ved et bilde av min motor som viser feste. (Klokken 2 ved svinghjulet). Sabb har startmotor men det koster, kan muligens finne noe brukt som er billigere.. Sitér dette innlegget Link to post
thewoodpecker Svart 14.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 hmmmm det feste har ikke jeg... noen ide om hvor man kan finne et slikt feste??er ikke bra for en ødelagt rygg å drive å sveive den igang for hånd hehehe Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Antar du kan få kjøpe festet fra Sabb Motor i Bergen eller hos en av deres forhandlere. Maritim mener jeg har startmotor for Sabb. Alternativt prøve Finn.no, der er ofte Sabb-deler til salgs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.