torerikb Startet 26.April.2004 Link til dette innlegget Startet 26.April.2004 Da er det på tide å finne en passende dato. Ser at mange har ymtet frampå om 12-13 juni. Da er jeg ikke i landet, men tar den med allikevel. Treffer dere sikkert uansett i løpet av sommeren. mvh torerikb "Kaptein av guds nåde, og Forsvarets uvitenhet" Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 27.April.2004 Link til dette innlegget Svart 27.April.2004 10-11 juli Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
torerikb Svart 28.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2004 Ut fra antall avgitte stemmer regner jeg med at vi ikke blir så mange. Men artig kan det bli allikevel. Dersom det blir stemmelikhet får vi vel begrense antall datoer snart... Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 29.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 Utrolig jevnt her. Noen som har en formening om hvor lenge vi skal la avstemmingen pågå før vi tar en avgjørelse? Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 30.April.2004 Link til dette innlegget Svart 30.April.2004 :wink: Tja d va d ja, la d stå t 9mai, kan jo hend at noen ombestæmme sa da sjø. Æ e jo for slutten av Mai åsså sjøl om æ stæmt for medtn tå Juni. Ja ja d vart på trønsk sia vi e berre e trøndera som ska møtas. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 30.April.2004 Link til dette innlegget Svart 30.April.2004 Håper flere stemmer gitt,. Jeg drar sørover den helgen Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Brigg Svart 1.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2004 Flott tiltak dette!!! Vi har ikke detaljplanlagt seilingsplanen frem til ferien, slik at de fleste av alternativene går for oss. Har derfor ikke stemt på pollen. Bestem et tidspunkt, mest sansynlig møter vi opp. mvh Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
John_Kr Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Hei Folkens Jeg vil anbefale at vi gjennomføre treffet over flere helger, dette pga at vi vil få med oss flere. Jeg vil anbefale følgende helger og kanskje på forskjellige steder som er forhindret i å møte den helgen vi bestemmer: -- 29-30 mai 4 (25%) -- 12-13 juni 4 (25%) -- 10-11 juli 3 (18.7%) Håper det vil bli respons på dette. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Marwin Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Håper flere stemmer gitt,. Jeg drar sørover den helgen Når passe det for dæ, Pjolter?? Ka me 26. - 27. juni? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Pjolter Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Når passe det for dæ, Pjolter?? Ka me 26. - 27. juni? Nei dessverre. stikkker som sagt sørover den 12 og blir borte i 3 uker.. Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
torerikb Svart 2.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Selv er jeg veldig for siste helga i mai. Men liker idéen om flere treff. torerikb Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Hei Folkens Jeg vil anbefale at vi gjennomføre treffet over flere helger, dette pga at vi vil få med oss flere. Jeg vil anbefale følgende helger og kanskje på forskjellige steder som er forhindret i å møte den helgen vi bestemmer: -- 29-30 mai 4 (25%) -- 12-13 juni 4 (25%) -- 10-11 juli 3 (18.7%) Håper det vil bli respons på dette. Ja hvorfor ikke, ingen dum ide det der, ska vi sats på 29-30 mai som første treff? Vi kan jo ta det kronologisk etter stemmeantallene og ta det derfra. Lista du satte opp er jo glimrende, passer det ikke den første gangen så passer det kanskje neste gang. (er det noen som har mottatt vimplene?) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 (er det noen som har mottatt vimplene?) De er noe forsinket, men Flaggfabrikken mente at de ville komme med en sending de venter på onsdag denne uken. Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 3.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Ja hvorfor ikke, ingen dum ide det der, ska vi sats på 29-30 mai som første treff? Vi kan jo ta det kronologisk etter stemmeantallene og ta det derfra. Lista du satte opp er jo glimrende, passer det ikke den første gangen så passer det kanskje neste gang. (er det noen som har mottatt vimplene?) Ser for meg en tur til Råkvåg 29-30 mai uansett. Så får vi se om flere blir med på det. (PS! Jeg kommer på senere treff også!) Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Hvis jeg fremdeles har båt kommer jeg ( Hvis ikke låner jeg en,,,) Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
per_henry Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: Ja ja da blir vi jo i allefall noen som møtes i Råkvåg d. 29 - 30 mai. Det skal bli artig å møte dere på ordentlig, jeg har jo sittet å skrevet i dette mediet i hele vinter og lurt på hvordan dere er " on live ". Husk vimpel. PS Har noen av dere truffet hverandre før? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 Jada ,, Hadde en hyggelig prat og båttur med Brigg på Søndag Og Marwin har jeg gjevnlig kontakt med både på telefon og i jobb sammenheng. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
John_Kr Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Ja vi burde kanskje samtidlig vekslet ut noen VHF "kallesignaler" før vi møtes, slik at vi har funnet hverandre. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
torerikb Svart 7.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 Ja vi burde kanskje samtidlig vekslet ut noen VHF "kallesignaler" før vi møtes, slik at vi har funnet hverandre. Jeg svarer på LM6166 Geysir. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 8.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2004 Jeg har: LJ3201 eller LILL II Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Pjolter Svart 8.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2004 Svarer på Ariel men siden det ser ut som jeg bytter båt straks blir det vel noe annet, Jeg sier ifra, Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
John_Kr Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Var i Råkvåg i dag, hmmm............ Alle utestedene var lukket ifm Konfirmasjon, fikk ikke kjøpt IS en gang og heller ikke benytte toalettene. Får håpe det blir bedre senere. :nono: Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
torerikb Svart 9.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Var i Råkvåg i dag, hmmm............ Alle utestedene var lukket ifm Konfirmasjon, fikk ikke kjøpt IS en gang og heller ikke benytte toalettene. Får håpe det blir bedre senere. :nono: Vi får passe på å bunkre opp rikelig til treffet. Vi kan ikke risikere å vansmekte. Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 12.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Var i Råkvåg i dag, hmmm............ Alle utestedene var lukket ifm Konfirmasjon, fikk ikke kjøpt IS en gang og heller ikke benytte toalettene. Får håpe det blir bedre senere. :nono: Det trur jeg ikke blir noe problem. de fleste marinaer (gjestehavner) åpner med alle fasiliteter i midtn av mai. Men vi kan jo bunkre godt for det. Båtnavnet mitt er Morild, vi kan jo også påkalle værandre med Båtplassen, feks. " Dette er Morild er det noen medlemmer fra Båtplassen som hører meg" eller hva synes dere? Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 12.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Enig! Ett slikt oppkall hadde kanskje også funket: "Båtplassen det er ... over" Hva anses som ett godt start-tidspunkt for treffet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.