Worry II Startet 14.November.2008 Link til dette innlegget Startet 14.November.2008 Kanskje ikke disse gutta jeg ville ha bedt om å få løs båten min hvis jeg stod fast http://www.batliv.com/wip4/bildekarusell.epl?id=271623 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Ikke rart forsikringspremiene øker.... :D Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Frøken Fryd Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Skulle mer en gjerne tatt meg av den båten, helt gratis. Har de ikke hørt om mobilkran?! Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Kjekk måte å ta med seg båten på dette her da. Stykkevis og delt. Rart ikke noen har kommet på det før Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Ja ja. Det var jo bare en plastbåt.... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Suzuki Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Misfornøyd hytteeier ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Poseidon Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Ja ja. Det var jo bare en plastbåt.... Ja, nettopp. Det er godt at noen påtar seg bryderiet med å fjerne den plastikken som andre kaster fra seg langs strendene . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Worry II Svart 14.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Jeg tror rett og slett at de ringte til feil firma ! Fjærne båten.. Samme firma som fjærner den italienske uønskede broren din... ? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Hvor mye lim trenger jeg for å få satt sammen denne? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
HaHa Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Det er bare aktivistgruppen Nei til hekksjøer i aksjon. Kommer snart til en kyst nær deg... Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Hvor mye lim trenger jeg for å få satt sammen denne? 2 tuber med superlim og en tube med sikaflex(hvit) Sitér dette innlegget ] Link to post
Seilaren Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Denne bildeserien var koselig Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
MaLang Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Jeg ville trodd det bare var å få tak i en brannbil med masse vann og slanger... så skulle det være "enkelt" å få skroget til å slippe vakumet i sanda... men det er nå bare noe jeg tror... - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Her er det en annen båt som har fått motorproblem og strandet. Får her hjelp av en annen båt med to Scania V8 motorer hver på 700hk. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.