1975david Startet 15.November.2008 Link til dette innlegget Startet 15.November.2008 Hei! Noen som har peil på hvor ofte disse burde skiftes? Sitter et på motoren(lite) og et større under benken i båten. Har lest på et forum fra statene at det finnes et filter kit som gjør at man får en alarm når det er for mye vann i bensinen. Noen som kjenner til dette? http://forums.etecownersgroup.com/tool/pos...post?id=2903993 Har planer om å bytte plugger til våren. Har lest litt om det med indeksering, så det tror jeg går greit, men det så ut som om det var benyttet en slags" blank guffe" i plugg-hettene. Hva er dette? På forhånd takk. Har forresten E115DPLSUC på Nordkapp Enduro 500 Mvh. Dave Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Det lille filteret på motoren skal skiftes på hver 3-års service, evnt. før hvis du har hatt problemer med vann eller mye rusk i bensinen (noe bensinfilteret i båten egentlig skal ta hånd om) Greit og få dette byttet av verksted, da får du orginale slangeklemmer på, ser litt finere ut Det i båten, er det kun filter, eller vannutskiller også? Den "blanke" guffa i plugghettene vil jeg anta er fett beregnet for elektriske koblinger, vi pleier bare og smøre litt vanlig omc-fett der hvis ikke vi har elektro-fett tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
1975david Svart 15.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Takk for svar. Det er filter med vannutskiller, tror jeg, selvom det ikke er tappeskrue i bunn. Litt usikker. Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Ja, hva er det egentlig som leveres når en får montert motor? Jeg regner med at det er med vannutskiller selv om det ikke er med tappeskrue. Noe annet ville vært tull. Jeg ville skiftet dette store filteret hvert år, ikke store kostnadene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.