Buff331 Startet 15.November.2008 Link til dette innlegget Startet 15.November.2008 Hei, første innlegg på BP så jeg prøver å possisjonere tunga så rett i munnen som jeg bare klarer...... Saken er som følger: Jeg har kjøpt Fugawi ENC 4.5 kartprogram for PC med kartbrikke 25 XG dvs Oslofjorden og øst et stykke ...Når jeg så åpner programmet og setter senter på Søly båthavn i Moss, så ser jeg kart for Moss og omegn men ca midt mellom Moss og Horten blir kartet borte og det står kun "Warning: reduced or no data" og istedet for et eller annet kart er det helt hvitt. Har noen der ute erfaringer med dette programmet og kan gi meg noen tips slik at jeg kan se kart på hele skjermen? mvh Morten Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 1. Du må importere alle de kartene du vil bruke i programmet, dvs. ikke bare ha de lagt inn men også importere de i programmet. 2. Spørs hvilken versjon, det husker jeg ikke, men du kan ikke nødvendigvis skrolle til neste kart men må bruke piltastene oppe til venstre. - Et skudd fra hofta fra gammel Fugawibruker. :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.