Kmiland Startet 16.November.2008 Link til dette innlegget Startet 16.November.2008 Hei, Skal demontere nedre del av en Yamaha F60 (girhus), da det er skade på finnen. Er det noen som har en sprengskisse over motoren? Jeg har aldri demonteret en slik før, og det hadde vært greit å vite hvilken bolter vi må løse på. All hjelp mottes med takk. Mvh Knut-R. Miland Sitér dette innlegget Link to post
Fjordrafting Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Skal du bytte selve giret komplett eller skal du bare bytte selve girhuset og beholde innmaten ? Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Fjordrafting Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 her er linken til delekataloger til alle yamaha motorer, bare velg eksakt rett modell Yamaha spareparts catalog Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Kmiland Svart 16.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Hei, og takk for link.... Det er ikke min motor, jeg skal bare være med å hjelpe og få delen av. Motoren har gått på grunn, eller ihvertfall tatt nedi. Finnen er skjeiv. Han skulle ha av huset og levere det inn for reprasjon. Vet ikke hva de skulle reparere med, om de skulle sveise inn et nytt stykke eller hva... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.