Enzo Startet 16.November.2008 Link til dette innlegget Startet 16.November.2008 Har nå en C80 i båten og har instruksjonsbok men jeg klarer ikke å finne infoen jeg trenger. Øverst på skjermen har jeg en rad med informasjonsruter , i den ene er det fart. Denne er satt til fart gjennom vann ,altså henter den info fra tilkoblet giver på skroget , jeg skulle gjerne hatt denne til å vise SOG (fart over grunn) istedet men finner ikke ut hvor jeg stiller inn dette ? Noen som kan hjelpe ? Sitér dette innlegget Link to post
flex Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Hei Last ned den første manualen på denne linken "http://www.raymarine.eu/products/c-series/e02020/" Den får no 81225_5 når du laster den ned. Kapittel 7 side 151, finner du hvordan du stiller inn data. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Du kan velge mellom stor rad med informasjonsruter eller liten smal. Du kan velge hvilken info som skal vises. Du kan ha den øverst på skjermen eller loddrett på siden. RTFM. (Read the Fucking Manual) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 16.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Hei Last ned den første manualen på denne linken "http://www.raymarine.eu/products/c-series/e02020/" Den får no 81225_5 når du laster den ned. Kapittel 7 side 151, finner du hvordan du stiller inn data. Har den manualen og så siden men fikk det ikke til å fungere men jeg får prøve igjen da. RTFM.(Read the Fucking Manual) Takk Sitér dette innlegget Link to post
flex Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Hei Prøv samme manualen, kapittel 12.2 side 179 Der står det hvordan du forandrer / legger til data bar. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 16.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Takk , det var det jeg var ute etter Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Marker og fjern det feltet du vil erstattet, før du velger nytt. Evt. forsvinner det feltet lengst til høyre når du legger til nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.