Frikar Startet 16.November.2008 Link til dette innlegget Startet 16.November.2008 Å blir det rent? Eventuelt hvor mange grader, hvor lenge? Dette er trekk som har ligget på fb siden mai å blitt ganske skitne, jeg har tatt ut skumgummien så det er kun trekket jeg vurderer å vaske. Går dette bra? Frikar Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Kan hende det går bra på lav temp? Skai er vel egentlig vinyl eller PVC. Hvorfor bruker du ikke en av de mange utmerkede rensemidlene for skai som finnes i bilutstyrsforretningene? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Enzo Svart 16.November.2008 Link til dette innlegget Svart 16.November.2008 Det ville jeg ikke gjort , skai er plast festet på et 2skaft vevd "teppe" med lim , vasker du dette i vaskemaskin så er det stor mulighet for at limen bløtes opp og slipper skaien stoffet så blir området veldig svakt Sitér dette innlegget Link to post
Frikar Svart 17.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Ok takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Mir Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 I følge en kalesjemaker kan du "vaske" skai med lampeolje og klut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.