nimbuster Startet 17.November.2008 Link til dette innlegget Startet 17.November.2008 Mine, og de andre QL interceptorene jeg har sett montert blir helt dekket med rur! Årsak: De blir ikke overmalt med bunnstoff. Mener å ha hørt/lest at disse IKKE skal ha bunnstoff på, stemmer dette? Kan i så fall ikke skjønne hvorfor... Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Jeg stoffer mine, har ingen betenkeligheter med det. Har heller ikke hørt at jeg ikke skal dette. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Zappa_no Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Det er nok selve interceptorene som stikker ut som ikke trenger/skal ha bunnstoff. Har ikke hørt at det er et problem med å stoffe selve huset. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 18.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Hvilken størrelse har du Terje, og er du fornøyd med dem/størrelsen? Er det ikke plass til annet hos deg, eller var det ditt valg? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.