Flybridge Startet 18.November.2008 Del på Facebook Startet 18.November.2008 En båtvenn har trøbbel med sin autopilot, Robertson AP100 og savner et koblingsskjema. Noen som har en link til slik download, eller kanskje innhar et "digitalt" koblingsskjema som kan sendes til meg. På forhånd takk Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Frøken Fryd Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Manualen finner du her, den er veldig detaljert og har som gamle manualer kretskortskjema og det hele! Post gjerne problemstilling og løsning her etterpå slik andre kan lære av det dere finner ut. Sitér dette innlegget Link to post
Flybridge Svart 19.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2008 Takk for den "Frøken Fryd". Lastet ned og printet allerede. Nå skal vi vel finne ut av dette. Saken er den at her var en AP50 fra før, så kjøpes det brukt en AP100. For å prøve å benytte "gammel" kabling som ligger fram til under dashbordet, var vi ute etter koblingsskjema. Verre er det ikke. Men takk igjen for linken. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Anjuma Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Vekker til live en gammel tråd...I nybåten står en AP100, men det meste av kabler er fjernet.Etter hva jeg forstår så er det som jeg har merket av i bildet her er minimum det som må være på plass for at systemet skal fungere... jeg har ikke sett etter om ror-føleren er der, men når de andre enhetene er på plass så er mulighetene store for at denne også er her.Dog, hvis det er ting som trengs.... er det noen som vet om det går å skaffe deler til denne? Simrad har jo nå overtatt Robertson, og fabrikken i Haugesund produserer jo fortsatt Autopiloter etter hva jeg har skjønt. Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Leieskipper Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Simrad merkevaren er nå under Navico. Fabrikken ligger forøvrig i Egersund. Der produseres autopiloter enda, ja, men ikke AP100. Mulig det fins noe deler på lager enda. Det er ikke på tide å vurdere en ny pilot, da? Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Hehe, jo en ny hadde sikkert vært å foretrekke. Men denne sto i båten vi kjøpte i sommer og det hadde vært litt morsomt å fått den til å virke bare. Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
NetFisher Svart 5.Januar.2015 Del på Facebook Svart 5.Januar.2015 Hehe, jo en ny hadde sikkert vært å foretrekke. Men denne sto i båten vi kjøpte i sommer og det hadde vært litt morsomt å fått den til å virke bare. Har en AP100 liggende som jeg nylig tok ut av båten min som ble kondemdert. Control unit Course sensor Magnetic compass Junction unit Rudder feedback I tillegg har jeg 3 orginale hydrauliske pumper med styreventiler. Sitér dette innlegget Link to post
ulasminde Svart 18.Januar.2017 Del på Facebook Svart 18.Januar.2017 eg mangler ein Junction Box, J100, er der noen som ikkje trenger det lenger.... Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.Januar.2017 Del på Facebook Svart 18.Januar.2017 Solgte min i fjor. Men er ikke den boksen kun en koblingsboks? Og i såfall kan du vel bruke hva som helst? (Om jeg ikke tar helt feil). Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 19.Januar.2017 Del på Facebook Svart 19.Januar.2017 I tillegg har jeg 3 orginale hydrauliske pumper med styreventiler. Jeg er ute etter en pumpe til ap 100.. hva vil du ha for en sånn? Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 19.Januar.2017 Del på Facebook Svart 19.Januar.2017 eg mangler ein Junction Box, J100, er der noen som ikkje trenger det lenger.... Har sendt deg im. Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 19.Januar.2017 Del på Facebook Svart 19.Januar.2017 (redigert) Slettet. Redigert 19.Januar.2017 av Cheyenne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 19.Januar.2017 Del på Facebook Svart 19.Januar.2017 I tillegg har jeg 3 orginale hydrauliske pumper med styreventiler. Jeg er ute etter en pumpe til ap 100.. hva vil du ha for en sånn? Har sendt deg im. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas mortensen Svart 22.Januar.2017 Del på Facebook Svart 22.Januar.2017 Noen som har rorindikator til ap 100? Eller vet om det er annen type som kan brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.