HansT Startet 19.November.2008 Link til dette innlegget Startet 19.November.2008 Er det noen som vet om noen som lager vindskjerm til trebåter i nærheten av grenlands området? eventuelt hva det ca vil koste? den skal lages i mahogny og er til en roland 27. MVH Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 DU kan jo lage en vindskjerm! Plenty inspirasjon her på forumet :) Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 19.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Hehe...joa kan jo det,men hadde håpet på å slippe det, da jeg har en del andre ting jeg heller skulle brukt tiden på..har en hel båt og pusse opp..hehe....og siden vindskjermen er vinklet og står på ett buet kahytt tak og er av mahogny så er ikke dette akkurat det jeg har lyst til å prøve meg på vis jeg kan slippe det...hehe... så håper det er noen som vil ta på seg jobben i løpet av vinteren..hehe... Sitér dette innlegget Link to post
færd Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Jeg vet ikke om noen i Grenlandsområdet, men du kan prøve Viksfjord Båtbyggeri i Larvik. www.viksfjord.no. De kan sikkert hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Kansje nærmere en du tror Hansen & Arntzen CO AS Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Finnes en oversikt over båtbyggere på sidene til Jeppe Jul Nielsen. I tillegg vet jeg om http://www.aldridge.no/ på Sem ved Tønsberg. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
HansT Svart 19.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Takker for svar. fant noen nr som jeg skal ringe i mårra. Får bare håpe at en av de kan gi meg en bra pris på jobben og ikke minst vil ta på seg jobben...hehe... MVH Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.