Jump to content

Min nye båt "Master 680" Noen erfaringer?

mea

Recommended Posts

Min "nye" MASTER 680, 81 mod.

Som ny bruker på dette forumet, så tenkte jeg det kunne passe å presentere

min nye båt her. En Master 680 som ble innkjøpt nå i vår. Skuta ligger for tiden

på land og er under oppussing. Noen som har erfaring med MASTER 680 her?

Den har nå fått grå stripe og lyst bunnstoff..Bilder av dette kommer. Båten ser

mye nyere ut med de nye lyse fargene :)

Bilde

Bilde

Bilde

Hilsen

Master 680.

:smiley:

:smiley:

Velkommen på sidene, og til lykke med ny fin båt! Det motorrommet var jammen strøkent!

Vet at Master har godt ord på seg for å gå lett i sjøen, Master leveres også som kombisjark og brukes av helårsfiskere, det skulle tyde på god kvalitet. Mener at skroget er halvplanende?

Legg gjerne inn bilder av innredning etc. artig å se detaljer fra ulike båter.

Ha en flott sesong!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Gratulerer herfra også :smiley:   Har ingen egne erfaringer med båten, men hadde en bekjent som hadde tilsvarende for noen år siden. Er vel samme som Master 23. Mener at enten nyere, eller evt. eldre modeller hadde denne betegnelsen. Stemmer det at du kan lage til køyer ved å heise opp ryggstøttene på benkene inne i kabinen. Virker som en praktisk og god båt i sin størrelse.

....Som ny bruker på dette forumet, så tenkte jeg det kunne passe å presentere min nye båt her......

Bilde.........

Velkommen til baatplassen.no, mea - og gratulere med "ny" båt! Kjenner ikke Master 680 - men jeg ser at du har en "knallbra" motor i den! Er det en 2QM-15 eller 2QM-20? Velholdt ser den ut til å være også - ikke mye rust der, nei. Med "nesten ny" eksosbend - er det i rustfri  / syrefast stål eller bronse?  :seeya: Lykke til med nyanskaffelsen, mea!  :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Jo takk!!

Jeg har vært på jakt etter "MASTER 680" i ca 1/2 år. Aventerte etter...Fikk ikke så mange

napp,men så dukket da drømmebåten min opp. En eier fra 1981 og frem til nå.

Bildet av motorrommet er fra før jeg vasket, flekket litt små prikker og shinet opp der :)

Kommer flere bilder etter hvert.

Motoren er en 2QM20 ja!

mea

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...