nordan family 27 Startet 21.November.2008 Link til dette innlegget Startet 21.November.2008 Jeg har båten min i opplag i sandtaket på Storsand - men har ikke fått kikket til den etter to to siste kraftige vindene. Bor vel 6 mil unna. Er det noen som skal dit og kunne kaste et blikk på båten min og se om presenningen står oppreist? Det er en liten svai ned på presenningstativet da det er strammet ned mot dekket. Blått bunnstoff. Før det ble fullt så den slik ut: er vel i femte sett med båter langs bakre rekke mot veien ned. Jeg ser at Harald har funnet at presenningsstativet mitt har vært for langt dag han har kappet det slik i forkant - som vel er et enkelt kjennemerke: Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 er på vei dit nå og blir der hele helga. Skal ta en titt. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
nordan family 27 Svart 21.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 takker og bukker Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Det så meget bra ut, tror ikke du får noen problemer med denne i løpet av vinteren. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
nordan family 27 Svart 22.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 takk for hjelpen - du sparte meg akkurat for 12 mil kjøring og 2 timer i bil! Gi meg et vink, evt på IM, dersom du har en båt der jeg skal holde et øye med de gangene jeg er utover. Gjelder også andre med båtopplag på samme stedet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.