Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

heira skrev On ‎28‎.‎04‎.‎2004 at 14.07:

Det er ikke mye jeg kjøper på biltema men bunnstoffet har jeg brukt i 3 år nå og er ganske overrasket :lol:. Lett og påføre, lett og få av og det sitter på om høsten når båten går på land :flag:.Det beste er at det ikke gror en dritt på det :nono:. Det er ganske mange av våre medlemmer som har begynt å bruke dette stoffet, som ligger hele sommeren i skjebergkilen uten et eneste skjell i bunnen :diving.

Hatt båt i Skjerbergkilen (Walberg) i snart 10 år. Kun brukt Biltema bunnstoff og aldri hatt en enseste flekk med gror. Det blir en del slimete alge vekst med ikke annet. eg tynner den ut ganske mye og påfører kun et tynt lag hvet år. Ser ingen grunn til å forandre på noen ting der

PiperBill

PiperBill

heira skrev On ‎28‎.‎04‎.‎2004 at 14.07:

Det er ikke mye jeg kjøper på biltema men bunnstoffet har jeg brukt i 3 år nå og er ganske overrasket :lol:. Lett og påføre, lett og få av og det sitter på om høsten når båten går på land :flag:.Det beste er at det ikke gror en dritt på det :nono:. Det er ganske mange av våre medlemmer som har begynt å bruke dette stoffet, som ligger hele sommeren i skjebergkilen uten et eneste skjell i bunnen :diving.

Hatt båt i Skjerbergkilen (Walberg) i snart 10 år. Kun brukt Biltema bunnstoff og aldri hatt en enseste flekk med gror. Det blir en del slimete alge vekst med ikke annet. Ser ingen grunn til å forandre på noen ting der

• Create New...