Lillefix Startet 22.November.2008 Link til dette innlegget Startet 22.November.2008 I anledning min fars 60-års dag skulle vi gå til innkjøp av et humminbird farge ekkolodd. Det hadde allerede blitt torsdag og fortvilte ble vi da vi skjønte at fargeekkolodd det er skaffevare på denne årstiden og ingen kunne skaffe dette før neste uke...... Tok en tlf til Plastinvent i Alverstraumen. Traff en hyggelig mann der som sa at jo dette skulle han fikse Han måtte vite spesifikasjoner før fredag kl ti. Ekkoloddet ble sent med pakke over natten. Kl åtte i dag morges kom det en tekstmelding om at pakken var hentet ut fra posten og innlevert på nærmaste bensinstasjon for henting, siden han ikke har åpent om lørdager. Faktura kommer i posten. Nå er den omhyggelig pakket inn og vi er snart klar for å feire 60 årsdag Snakk om flott service :smiley: Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
torbi Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Eg var innom hos plastinvent for å finne 2 dieseltank til min saga men passet ikke helt, så eg fikk laget tankene av mine kompisen, men de som jobber på plastinvent er kjempe hyggelige og har tid til å ta en prat med kunde. grei service der. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.