Jump to content

Delepriser - noen bedre?

Victora III

Recommended Posts

Hadde rotet bort en liten skive mellom de to propellene på mitt DP-E drev. Skiven er 3 cm i diameter og syrefast og ikke ser ellers ut som en ordinær skive. Hva Volvoforhandler skulle ha? Nette kr. 180,-!! :smiley::flag: :flag: Den koster vel omtrent 50 øre å produsere. Men selvsagt umulig å få tak i noe annet sted. Noen bedre?

Delepriser - noen bedre? « 28/04/04 21:11 »   Sitér i svaret  Rediger  

--------------------------------------------------------------------------------

Hadde rotet bort en liten skive mellom de to propellene på mitt DP-E drev. Skiven er 3 cm i diameter og syrefast og ikke ser ellers ut som en ordinær skive. Hva Volvoforhandler skulle ha? Nette kr. 180,-!!    Den koster vel omtrent 50 øre å produsere. Men selvsagt umulig å få tak i noe annet sted. Noen bedre?

:seeya:

Du har helt rett, tidligere kjøpte jeg mye hos Bulten i Sverige og syrefaste skiver kostet 0,50 - 1kr pr stk.

Det er en vanvittig fortjeneste de beregner seg, jeg er glad jeg ikke har Volvo motor.

:flag:

Jeg har engang snakket med en butiksjef da jeg selv hadde noe som jeg vurderte å få produsert og solgt. Han mente: hvis prisen er for lav så tror ikke folk på at det duger noe.

Kanskje noe å tenke på for alle de som gjerne kommer med innspillet: du får hva du betaler for.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...