Victora III Startet 28.April.2004 Del på Facebook Startet 28.April.2004 Hadde rotet bort en liten skive mellom de to propellene på mitt DP-E drev. Skiven er 3 cm i diameter og syrefast og ikke ser ellers ut som en ordinær skive. Hva Volvoforhandler skulle ha? Nette kr. 180,-!! :flag: Den koster vel omtrent 50 øre å produsere. Men selvsagt umulig å få tak i noe annet sted. Noen bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Yks Svart 28.April.2004 Del på Facebook Svart 28.April.2004 Veit ikkje om det er bedre, men 7000,- for fire motorlabbar til MD40 er ikkje så verst det heller. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 28.April.2004 Del på Facebook Svart 28.April.2004 Priserne er syke . Jeg veit ikke om noen der selger billige deler, men det virker som der er "startgebyr" på alt som har med båt og sjø å gjøre Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Anders Svart 28.April.2004 Del på Facebook Svart 28.April.2004 Hadde du holdt til i Bergen kunne du hørt med Euro Fritid, de importerer billige deler (uorginale) til de fleste motormerker. Orginale deler er sinnsykt dyre, spesielt til Yamaha Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Hva med 400,- kroner for en papirpakning til Yanmar 1GM10. Skal tette et aluminiumshus som er motert på blokka. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Nadheim Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 To bolter til å henge opp VP 290 drev koster over 500 spenn.... Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 En sprayboks 0,4 liter med originalfarge til 290 drev koster 480 kroner. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Ca 10 cm bolt med gjenger i begge ender som låser 280 drevet : 600,- + selvfølgelig ekstra for plastikk muttrene i hver ende. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Nibba Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Delepriser - noen bedre? « 28/04/04 21:11 » Sitér i svaret Rediger -------------------------------------------------------------------------------- Hadde rotet bort en liten skive mellom de to propellene på mitt DP-E drev. Skiven er 3 cm i diameter og syrefast og ikke ser ellers ut som en ordinær skive. Hva Volvoforhandler skulle ha? Nette kr. 180,-!! Den koster vel omtrent 50 øre å produsere. Men selvsagt umulig å få tak i noe annet sted. Noen bedre? Du har helt rett, tidligere kjøpte jeg mye hos Bulten i Sverige og syrefaste skiver kostet 0,50 - 1kr pr stk. Det er en vanvittig fortjeneste de beregner seg, jeg er glad jeg ikke har Volvo motor. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Jeg har engang snakket med en butiksjef da jeg selv hadde noe som jeg vurderte å få produsert og solgt. Han mente: hvis prisen er for lav så tror ikke folk på at det duger noe. Kanskje noe å tenke på for alle de som gjerne kommer med innspillet: du får hva du betaler for. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.